KAHDET CLIP-ON PIDENNYKSET

Sara

Eli joo, mulla olis myytävänä kahdet clip-on pidennykset (tavallaan kolmet :D). 

Hiusten mitta on 50 cm ja ovat siis todella hyvää hiusta (100% aitoa hiusta)l.. Ja joo, olen törmännyt moniin, ketkä väittävät pidennysten olevan aitoa hiusta, vaikka eivät sitä ole. Mutta siis nämä pidennykset mitä myyn on todellakin hyvää hiusta. :D (anteeksi lauseen sekavuus)

Ostin kaikki pidennykset Englannista. Minulla oli aikaisemminkin samasta paikasta pidennykset ja säilyivät yli vuoden hyvinä, vaikka olivat päivittäisessä käytössä.

Tummanruskeita pidennyksiä on kahtien pidennysten verran (voin toki myydä koko setin yhdelle ihmiselle, mutta sitä hiusta sitten tosiaan on paljon, yli 300 grammaa)

Sitte on blondit (todella kylmänsävyiset, melkeimpä harmaat) ja niissä on liukuvärjätyt pinkit latvat. Mukaan saa myös punaisen hiusvärin, jotta pinkin voi värjätä pois halutessa. Olen siis värjännyt pidennykset harmaalla shokkivärillä ja latvat ovat pinkkiä uv-väriä.

Kuvia ja lisätietoja saa sähköpostitse. Eli osoite on; sarpsulii@gmail.com

PS. Henkilöt, jotka eivät ole edes ostamassa tosissaan, niin ei tarvitse vaivautua. Niihin on törmätty turhan monet kerrat täälä internetin mestoilla. :) Monesti ihmiset ovat olleet ostavinaan, mutta jätetty vastaamatta sähköposteihin.

Kommentit (1)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat