"Mommy gave you a bath"

Kommentit (7)

peppi

En ole Suomessa samanlaiseen palveluun törmännyt! Meillä koira pitää pestä omassa suihkussa. Ja noi maanjäristykset...niihin ei kyllä totu ikinä :( 

Peppi

Vierailija

Joo mä yritin myös miettiä onko noita SUomessa mutta en saanut päähän muita kuin juuri trimmaamomot jossa sitten samalla pestään turkki. Ja huh itse aina jotenkin jähmetyn kun järistys tulee ja odotan onko luvassa jotain suurempaa..

hih-vaan-sullekki

tosiaan ei taida tulla käyttöä koirapesuloille suomessa kun sen verran halvemmaksi tulee pestä omassa suihkussa eikä siitä nyt varsinaisesti haittaa ole itsellekään. kotonakin saa käyttää pyyhkeitä ihan niin paljon kuin haluaa ja shampoonkin saa ihan itse valita kaupan hyllyltä...

Elli

"tosiaan ei taida tulla käyttöä koirapesuloille suomessa kun sen verran halvemmaksi tulee pestä omassa suihkussa eikä siitä nyt varsinaisesti haittaa ole itsellekään. kotonakin saa käyttää pyyhkeitä ihan niin paljon kuin haluaa ja shampoonkin saa ihan itse valita kaupan hyllyltä..." ymmärrän hyvin, jos bloginpitäjä tästä innostui tekemään tuon amerikkalaiset tykkää maksaa palvelusta -postauksen. Arvostan myös palvelua ja sitä koko konseptia minkä sillä hinnalla saa, vaikkei juuri nyt ole koiria pesetettävänä.. Itsehän en todellakaan aio esim. ikkunoita pestä kunhan työelämään pääsen, ja varmasti tulee kummasteluita.. Paras oli kun hyvä kaverini oli sitä mieltä, että Dubaihin lähdetään töihin, että sitten voi palkata omat siivoojat ja lastenhoitajat yms.. Toki heillä siellä pienempi palkka mut hei, kyllä Suomessakin noita palveluita tarjolla ois, tosin juuri tässä koiran turkinpesussa taitaa mennä raja, vielä, kyllä me perässä tullaan tässäkin varmaan :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat