RASKAANAKO!?

ineedhelp

Harrastin seksiä poikaystäväni kanssa 2päivää ennen kuukautisten alkamista, käytimme kyllä ehkäisyä(kondomi). Kuitenkin kuukautiset eivät ilmestyneet.. aattelin että ne on varmaan jäännyt välistä.. nyt olisi kuitenkin pitänyt tulla jo seuraavat kuukautiset ja 3päivää myöhässä.. ne ovat olleet aina säännölliset.. (max. 2päivän heitto).

Olen kuitenkin alkanut liikkua normaalia ennemmän, kärsin myös stressistä ja olen reilusti alipainoinen.
Olen kuitenkin E R I T T Ä I N ujo ihminen ja nuori.., joten en kehtaa mennä ostaamaan raskaustestiä..

Pyörryin myös muutama kuukausi aikasemmin kuukautiskipujen takia.. sain ns. kipushokin.. määrättiin kipulääkkeitä> en niitä kuitenkaan hakenut... Pyörtymisen jälkeen kuukautiset ovat alkaneet käyttäytä oudosti.. esim.joskus hyvin pieni vuoto, tai liian ajoissa alkaminen..

Eli millä todennäköisyydellä olisin raskaana?

Kommentit (8)

cizzzz

Todennäköisyys 0%. Jos vaikka alkaisit syömään, niin alkais menkatkin tulla. Yleensä anorektikoilla menkat jää pois, joten tuossa ei ole mitään epänormaalia. 

Summer

Komppaan edellistä, eli cosmopolitan.fi ei ole raskaustesti :D Kannattaisi käydä ostamassa testi ajoissa. Jos koet olevasi liian nuori ostamaan testiä niin etkö ole siinä tapauksessa liian nuori myös harrastamaan seksiä? Cosmopolitan on minun käsittääkseni aikuisten naisten lehti, voisin suositella kaikille muillekkin nuorille vaikkapa Demiä mielummin.

Hanzi

Jos epäilee olevansa raskaana kannattaa käydä ostamassa se raskaustesti, eikä odottaa analyysiä keskustelupalstalla. Tai sitten ihan vaan mennä lääkäriin selvittää, että mikä vaivaa

Abrica

Komppaan yllä olevia. Ei ne todennäkösyydet täällä selviä. Jos sä epäilet olevas raskaana, nii mars apteekkiin ja ostamaan se raskaustesti. Turha sun on sen testin ostamista pelätä, se ei muille kuulu. Ja jos tosiaan pelkäät sen testin ostamista niin ylitsepääsemättömän paljon nii älä sitte myöskään puuhaile mitään.:)
Tsemppiä!

Kirsu

Hei!

Olen kohta 26v.nainen. Minullakin tahtoo olla epäsäännölliset kuukautiset ja alipainoa.

Olemme olleet kihloissa 3v. ja monta raskaustestiä on tullut tehtyä.. Ym.

Suosittelen että käyt hakemassa testin. Säästyt päänvaivalta. :)

Voi olla mahdollista että menkkasi jäävät pois sen takia että sinua huolettaa tilanteesi.

Monesti kun ihminen on alipainoinen,kuukautiset jäävät tulematta. Muista tyttö-Kulta syödä monipuolisesti ja terveellisesti. :)

Jos et viiti ostaa testiä, käy ehdottomasti lääkärin vastaanotolla.

Ja seksin harrastamisella ei ole kiire. Parempi tehdä sitä vasta yli kaksikymppisenä ja kun tuntee puolisonsa sekä itsensä täysin varmaksi, Aikuiseksi.

Hyvää kesää Sinulle! :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat