Emily ja miehet

Kommentit (4)

Vierailija

Joo Suomessa ollaan vielä monta tuotantokautta jäljessä. Olen kuitenkin saanut aika paljon kommentteja että moni seuraa sarjaa ihan Jenkkilän ajassa netin kautta ja sain pyynnön toteuttaa tämän postauksen omista suosikeistani. :) 

susanna

Heii, sinun ansiostasi myös minä olen jäänyt tähän koukkuun! :) Muutamia aikaisempiakin tuotantokausia katsoneena täytyy sanoa että tämä kausi on kyllä mielestäni tosi hyvä!

Olen samaa mieltä kanssasi Seanista, tosin tuntuu vähän että onkohan hän kuitenkin "too good to be true..". Ariesta tykkään myös, heillä on selvästi todella paljon kemiaa Emilyn kanssa ja on ihana katsoa heitä yhdessä. :) 

Jef kasvatti osakkeitaan viime jaksossa mutta olen täysin samaa mieltä kuin sinä, en jotenkaan näe häntä Emilyn miehenä, vaikkakin hän puhui Emilystä ja tunteistaan niin kovin kauniisti. :)

Ryan olisi saanut jo tippua, varsinkin kun edellisjaksossa kommentoi että hänestähän voisi tulla seuraava Bachelor.. huoh. Chris ja Doug ovat "vahvan" alun jälkeen jääneet melkein taka-alalle, ja ihmettelen miksi John ja Travis ovat edelleen kuvioissa..

Kaikista noista miehistä luodaan kyllä varmasti tarkoituksella tietynlaista kuvaa katsojille, editoinnilla saa paljon aikaan ja paljon jää tietysti myös näkemättä. Itse luulen että top 3:sessa ovat Sean, Jef ja Arie, saa nähdä kenet Emily valitsee.. pakko myöntää että innolla odotan! ;) Toivottavasti tästä tulevasta pariskunnasta nyt tulisi myös jotain pitkäkestoisempaa, useimmiten kun nää tositv-rakkaudet loppuu aika lyhyeen..

Eva

Kiitos postauksesta! Tosi kiva oli lukea vaikkakin eriäväisyyksiä näytti löytyvän meidän mielipiteistä. :) Minusta Sean on liian pliisu ja "täydellinen", ulkonäkö ei myöskään iske muhun. Tosin voisi olla kovinkin Emilyn makuun. Jef on edelleen se nro 1, ihanan tavallinen ja kiva oma tyyli, joka erottuu mielestäni edukseen muista. Arie vetää kyllä myöskin selvästi Emilyä puoleensa, mutta luulempa, ettei hänessä ole tarpeeksi sitä "aviomiesmatskua", mitä Emily hakee. Inhokit oli sentään samat, myöskään minä en voi sietää Ryania.. Kirjoittelehan vielä joskus tästä aiheesta lisää ohjelman edetessä jos inspistä löytyy. Mukavaa loppuviikkoa Sinulle!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat