minkä ikäsinä ekan kerran baariiin

Vierailija

eli minkä ikäsinä ootte päässy tai ees kokeillu mennä baarii ekan kerran? kysykö poke ehkä jotai ja selititte jonku hyvän selityksen sille miksei oo papereita ja nappasitteko ehkä jonku miehen mukaa sieltä sillon? ( ja minkä ikäsen miehen;) ) kertokaa kokemuksia muutenkin kivoista baarireissuista jos ei muuta! :)

Kommentit (6)

Vierailija

Ensimmäisen kerran olen baarissa ollut (itse juomassa ilman äitiä:D) 15-vuotiaana poikaystäväni kanssa, joka näytti niin vanhalta, että päästiin molemmat sisään. Ja ihan oikeasti korkokengät ja huulipuna tekevät paljon! Käytiin lähinnä hiljaisissa kapakoissa, ei missään klubeilla. 16-vuotiaana olin ensimmäistä kertaa klubilla 20-vuotiaan kaverin papereilla. Pääsen niillä papereilla ihan mihin vaan, ollaan niin saman näkösiä. Yhdessä baarissa olen tutustunut portsariin niin hyvin, että nykyään saan alaikäiset kaverit järjestettyä puhumalla sisään. Ei ole mitään ikäviä kokemuksia baareilusta! :) Oon tutustunut ihmisiin baarissa, mut en ole kyllä ketään miestä mukaani ottanut. :)

keydas

Menin ekan kerran 17v:nä kaverin papereilla ihan ongelmitta. Ehkä kamalimpia baarireissujani ikinä, johtuen paikasta ja yhden kaverin hirveästä humalasta.

keydas

Menin ekan kerran 17v:nä kaverin papereilla ihan ongelmitta. Ehkä kamalimpia baarireissujani ikinä, johtuen paikasta ja yhden kaverin hirveästä humalasta.

Vierailija

Ekan kerran menin kun oli 15v, poke ei kysyny papereita... olin poikien kanssa ja he ostivat juomat ja siitä ei tullu ongelmia... uusia tuttavuuksia ei kuitenkaan syntynyt...

ms

Olenko ilonpilaaja jos sanon olleeni ekan kerran baarissa 19-vuotiaana. Ja silloinkin ekat kerrat hiiviskeli pitkin seiniä, tuntui jotenkin oudolta kaikki se häly. Aluks ei tullu edes mitenkään ihmeemmin laittaiduttuakaan, myöhemmin kyllä huomannut, miten "lookilla" saa huomiota, jos haluaa.

nooraa
Seuraa 
Liittynyt15.6.2012

18v. eipä se baareilu mitään kovin ihmeellistä ole. en pahemmin viihdy siellä koska täällä pikku kylässä äkee aina samat naamat + ulkomaalaiset hyppivät täällä kuin apinat.. viimeksikin röyhkeästi hyppivät kaverin laukun päällä ja se on normaalia et ne puristelee tuntemattomia naisia milloin mistäkin. onko tämä ainut paikkakunta missä ei voi baarissa kokematta jtn tuollaista...........

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat