Kommentit (8)

Loosa

Hei! Olisi ihana saada tositarinaa siitä, miten äiti-/isäpuoli on saanut elämän kokonaan sekaisin. Olen itse 10 vuotta taistellut äitipuoltani vastaan, eikä taistelu tunnu koskaan loppuvan. Asia raastaa lähes joka päivä ja olisi ihana saada tietää miten saisin asiaan helpotusta ja miten muut ovat selvinneet samasta.

ToistaiseksiTyylitön

Moi!
Olen pitkään kärsinyt pukeutumisongelmasta.. Haluaisin näyttää huolitellulta, mutta rennolta samalla korostaen parhaita puoliani ja peittämään heikkouksia. Voisiko Cosmo auttaa? En usko, että olen ainut tämän ongelman parissa.. Voisiko Cosmossa olla juttu siitä, miten eri vartalotyyppien omistajien kannattaa pukeutua?

japuli

Cosmossa usein puidaan haluttomuutta. Olen kuitenkin kerta toisesnsa jälkeen pettynyt näihin juttuihin, sillä ne käsittelevät aina naisen haluttomuutta!! Myös miehet kärsivät siitä, vai olenko muka ainoa, jonka suhteessa mies on tämä haluttomuudesta kärsivä osapuoli??

Lisäksi jossain kevään numerossa oli juttu naisista, jotka pitivät päiväkirjaa, koska ja missä yhteydessä he ajattelivat seksiä, samanlainen juttu olisi kiinnostava lukea myös miehistä!

Riitu-itkuriepu

Helou!

poikaystäväni lähti juuri armeijaan, ja haluaisin kuulla miten muut ovat selvinneet tällaisesta ikävästä! Itse en saa kunnolla edes nukuttua, ja haluaisin tietää kokevatko muut samaa ikävää?  Muutenkin olisi ihana kuulla vinkkejä kaukorakkauden varalta, koska kaikki eivät aina löydä "sitä oikeaa" ihan naapurista!

Ei jaksa.
Loosa

Hei! Olisi ihana saada tositarinaa siitä, miten äiti-/isäpuoli on saanut elämän kokonaan sekaisin. Olen itse 10 vuotta taistellut äitipuoltani vastaan, eikä taistelu tunnu koskaan loppuvan. Asia raastaa lähes joka päivä ja olisi ihana saada tietää miten saisin asiaan helpotusta ja miten muut ovat selvinneet samasta.

Itsellä on kutakuinkin sama ongelma, mutta ihan biologisen äitini kanssa. Manipulointia, ulkonäön kommentoimista (josta seurasi syömishäiriö), painostusta tiettyjen päätösten suhteen, poikaystävien mollaamista ym. Joten aiheesta olisi hienoa saada juttua!

Typy

Hei! Näin kesän jälkeen joitakin puhuttava aihe saattaa olla ei niin toivottu raskaus. Elokuun lehdessä oli tarina lapsen saamisesta nuorena, joitakin nuoria saatetaan kuitenkin painostaa aborttiin. Haluaisin lukea kuinka tästä rankasta kokemuksesta voi selvitä tai kuinka painostuksesta huolimatta voi pysyä vahvana ja tehdä omat päätökset.

summer8105

hei!sairastan paniikkihäiriötä ja olisi kiva lukea siitä lisää.lääkärini sanoi sen olevan tosi yleinen sairaus.olisi hyvä tuoda sitä enemmän ihmisten tietoisuuteen koska sitä sairastavat saattavat hävetä ja piilotella sairauttaan.

Soila

Hei! Tykkään lakata kynsiä siskoni kanssa, mutta ongelmana on että yleensä hienot lakkaukset kuluvat pilalle jo seuraavana päivänä. Voisiko Cosmo antaa vinkkejä hyvistä kynsilakoista ja miten lakkaukset saisi kestämään pitempään. 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat