ei vieläkään ekaa kertaa

Vierailija

Oon siis 17 v tyttö, enkä ole ikinä edes seurustellu, harrastanu seksiä tai suudellu ketään... Eilen tuli sitten livahdettua baariin kaverin kanssa ja tutustuin kivaan ulkomaalaisen poikaan, tanssittiin ja oli koskettelua puolin ja toisin, mutta mun piti sit lopulta lähtee 12 aikaan, ennen ku vanhemmat tuli kotiin. Tiesin näkeväni pojan aamulla koulussa, mutta sitä ennen sainkin kuulla "ystävältäni", että hän makasi tämän pojan kanssa. Jotenkin on nyt olo, että eikö yhdellekään pojalle kelpaa, koska ensimmäinen kiinnostunut pokasikin ystäväni? Pitäisikö huolestua etten ikinä mitään miestä saa, olen juuri ja juuri normaalipainoinen, mutta mielestäni ihan nätti kuitenkin. Olenko täysin väärässä ulkonäköni suhteen kun ei miehiä kiinnosta ja miten jonkun sitten saisi kiinnostumaan? Ja mitä ihmettä teen ystäväni kanssa?

Kommentit (7)

Milla

Täällä kirjoittelee 18-vuotias tyttö,

voin sanoa, että älä huolestu tuommosesta.
Odotin 18 vuotta ilman yhtäkään seurustelusuhdetta, en ollut ikinä edes suudellut. Viime kesänä tapasin sitten pojan, tutustuttiin aluksi netin kautta ja tavattiin.

Siitä alkoi etäsuhde,

ensimmäisen kerran harrastin seksiä 18½ vuotiaana, eli puolen vuoden seurustelun jälkeen ja siitä jäi HYVIÄ muistoja.

Seksin pitäisikin olla herkkä ja intiimi hetki sen kanssa josta oikeasti tykkäät ja jonka tunnet.
En kadu hetkeäkään että odotin kunnes tapaan ihmisen jota rakastan,

jos pokaat baarista jonkun jätkän jolle nähtävästi käy kuka tyttö vaan kunhan pääsee sänkyyn, tulet pettymään pahasti...

Oot vielä tosi nuori, älä hätiköi. Ja se oikeakin löytyy vielä, kannattaa miettiä lähteekö heti tommosen matkaan joka iskee sun kaverin kun oot lähteny?

Vierailija

Itselläni oli aivan samanlaisia fiiliksiä, kun olin 17.. Sitten kuukausi ennen 18-vuotis synttäreitä menin sänkyyn miehen kanssa, josta olin ollut pitkään kiinnostunut. seksi ei ollut mitenkään sykähdyttävää, mutta en kyllä antanut kaikkea itsestäni, koska tiesin että kyseessä on vain seksisuhde. Kuitenkin nyt olen paljon rennompi oman itseni kanssa, enkä häpeä kehoani, niin paljon kuin ennen. <

Kyllä sen sitten tietää kun on sen oikean kanssa ja haluaa seksiä. Ei se kuitenkaan välttämättä tarkoita, että kyseessä on poikaystävä. Itse luulin, että menettäisin neitsyyteni poikaystävälleni, mutta niinhän se kävi että se lähti hyvälle ystävälleni.

Vierailija

Heei kuules, en tiedä pystyykö muut samaan kuin minä, mutta tää kaikki on asenteesta kiinni. Jo yläasteella kun suurin osa kavereista alkoi seurustella ja seksiäkin harrastaa, niin ajattelin että mun aika tulee myös joskus! En kiirehtiny turhaan enkä ois välttämättä ees halunnu poikaystävää. Oon vähän pullukka enkä oo ikinä ollu kaveripiirin kaunein, mutta aina silti sinut itseni kanssa :) Se on tärkeintä.

Seurustelin eka kertaa 17-vuotiaana, mutta se jäi lyhyeksi eikä me muuta kuin pussailtu. 18-vuotiaana tuli ensimmäinen kunnon seurustelusuhde, ja eka kertaa seksiä harrastin päivää ennen kuin täytin 19 :D Ehkä paras synttärilahja ikinä... Sekin suhde päättyi eroon, mutta nyt oon seurustellut kohta kaksi vuotta ihanan miehen kanssa. Täytän tänä vuonna 22. Ollaan oltu kaukosuhteessa tää koko aika, mutta silloin kun nähdään, niin seksiä tulee harrastettua ja PALJON! Tiesin, että mun aika tulee joskus ;)

Älä missään tapauksessa ajattele, että sun on pakko saada ihan vaan joku. Sillä jos oot vaan "jonkun" kanssa, niin ei se tunnu hyvälle. Olikohan tämä poika sun ystävällekään kovin tärkeä? Veikkaanpa että ei? Hän vain halusi sen "jonkun" kenen kanssa harrastaa seksiä. Ja samalla teki sinulle ikävästi, kun kerran näki ja tiesi että sulla oli sen pojan kanssa jotain säpinää ollut. Koita puhua ystäväsi kanssa tästä?

Vierailija

Menetin neitsyyteni 13-vuotiaana,olin seurustellut vuoden poikaystäväni kanssa ja aika oli minusta kypsä. Olen nyt 15,ja edelleen yhdessä ensimmäisen seksikumppanini kanssa. Älä huolestu,jokainen on uniikki ja valmis seksiin omaan tahtiin ja olen varma,että joku mieskin sinulle vielä löytyy! :) älä lakkaa epäröimästä. Komppaan erästä aiempaa kommenttia,älä ajattele että sun on pakko saada joku,eihän suhde voi olla luonnollinen,jos seurustelet vain sen takia,ettet halua olla neitsyt,eihän? pää pystyyn ja chattailemaan,kivoja sinkkumiehiä (jotka eivät lähde ystävän mukaan) löytyy myös netistä! :) Tähän ystäväongelmaasi en osaa auttaa,sillä et kertonut tiesikö ystäväsi että olet kiinnostunut tästä ulkomaalaisesta komistuksesta,lykkyä tykö!

heily

Mulla oli ihan samat fiilikset kun olin 17. Suutelin ensimmäisen kerran 18-v synttäreilläni, mutta neitsyyteni menetin vasta 20-vuotiaana. Ja päivääkään en ole katunut, että odotin. Mahdollisuuksia minulla oli kyllä yhdenillan juttuihin, monta kertaa menin melkein loppuun saakka, mutta lopulta en kuitenkaan halunnut antaa itseäni täysin tuntemattomalle. Tapasin sitten miehen, jonka kiinnostus riitti (vonkasi kyllä), vaikken heti ollutkaan jalat levällään. Vaikkei seksi tajuntaa räjäyttänytkään, se tuntui oikealta.

Sitä pelkäsin, että kyseinen seksikumppani huomaa, että olen kokematon. Ei huomannut. Sitäpaitsi yleensä ensimmäinen kerta uuden seksikumppanin kanssa voi aina olla hieman säätämistä, kun ei tiedä mistä toinen tykkää (vaikka olisi kuinka kokenut ennestään).

vierailija

Itselläni on samankaltainen tarina kuin nimim. Millalla, paitsi että nyt olen 22 ja edelleen ensimmäisen kanssa. Lisäisin vielä, että baareissa miehet useimmiten etsivät vain sitä yhtä ja ainoaa asiaa, mikä ei ole seurustelusuhde. En toki väitä, etteikö sieltä voisi tyttöystävää etsivää miestä löytää, mutta yleensä haussa on vain haaroväli. Suosittelisin etsimään poikaystävää muualta, ei tule tuollaisia ikäviä pettymyksiä :)

anonyymi

Ei sulla oo mitään huolehdittavaa! :) Itse oon 19 enkä vieläkään ole seurustellut, harrastanut seksiä jne.. En vaan ole onnistunut kehenkään tutustumaan niin että olis mitään kehittynyt, ja tiedän että ruma en ole.. Olishan sitä baaristakin yhen illan juttuja saanut jos olisin halunnut, mutta nyt on löytynyt mukavan oloinen mies jonka kanssa saattais napatakin.. :D Kannattaa odottaa sitä kunnon tyyppiä jos nyt et välttämättä ihan kenen tahansa kanssa halua olla. :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat