Mies täällä kaipaa äkillistä apua!

rokteriz

Moikka kaikille teille! Kuulostaa varmaan oudolta., mut sheivasin just alapääni posliiniks ja tänään olisi sekasauna., joka tuli aikamoisena yllätyksenä. Mitähän mahtaa varsinkin naise siellä miettiä., varmaan luulee et oon joku pervo koska vehkeeni ei oo tosiaa mikään pieni ja jos karvatki on pois ni huhhuuh. Eli mitä mä teen oikein? Naisissa ja miehissä varmaan kuitenki yli 90 aika karvaisia alapäästä?

Sivut

Kommentit (16)

rokteriz
Mellyaww

Sehän on nykyään ihan tätä päivää. Enenmän tiedän poslari miehiä kuin sellaisia,jotka suosivat karvoitusta. 

Älä stressaa.

Aij., no toi tieto helpottaa ainaki vähän mua :) mites naisilla., niil ainaki oma kokemuksen myötä vähintää viiva on., en haluais mitään ilkeitä katseita tai muit :s

somniastra

Ainakin mitä netin keskustelupalstoja lueskelee, niin kyllä aika iso osa naisista on posliineja. Ja vaikkei olisikaan, niin harvaa kiinnostaa miehen karvoitus tai sen puuttuminen. Siinä vaiheessa, jos yhdessä sänkyyn menee, niin sitten joillekin on väliä, mutta itse ainakin olen siinä käsityksessä, että harva siinäkään tilanteessa nirsoilee, kumpaankaan suuntaan.

rokteriz

Okei kiitos avusta. Tää homma siirtyki vähä eteenpäin, mut haluisin silti vielä vähän kommentteja. Tosiaan olen oikeestaan aina ollu posliini, mut mitä jos mua pidetään outona sen takia?

Meiju

Enpä itse ole törmännyt mieheen joka sheivaa poliiniksi. Äkkiä ajateltuna se on vähän outoa. Mutta olen pienen kaupungin tyttö niin suuressa maailmassa saattaa olla ihan erit hommat sitte. Tuli kyllä uutta informaatiota. Voisi ehdottaa poikaystävälle. ;)

rokteriz

mhm nää tuo jo ti itsevarmuutta. oishan se toisaalta aika noloo mennä kauhee pehko alapääs :) millasta itse suositte ja millainen on yleinen teijän kaveripiiris?

Vierailija

Enpä usko et kukaan kauheesti jaksaa välittää jonku satunnaisen miehen alapääkarvotuksesta :D Posliini/siistitty on ihan hyvä sekä miehellä että naisella.

prrrr
Seuraa 
Liittynyt3.6.2012

Mulle ei ainakaan oo ikinä ollu väliä millanen karvotus miehellä on.. oon nähny oikeen karvasia ja ihan posliinia, mutta ehkä kuitenkin mieluiten sopivasti siistitty kun mikään jätti pehko joka voi haitata sitten suuseksiä :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat