Miten olisit halunnut tullut kohdeltavaksi ensimmäisellä kerralla

Oulun Toivo

Terve

Tulin kysymään miehenä naisten mielipidettä. Olemme seurustelleet tyttöystäväni (20v, itse olen 23v) kanssa vajaa kolme kuukautta. Emme ole vielä harrastaneet seksiä. Tyttöystäväni on vielä neitsyt, itselläni on muutamia suhteita takana, joihin myös seksi on kuulunut. Tuntuu, että molemminpuolinen luottamus alkaa olla siinä pisteessä, että myös intiimin seksuaalisen kanssakäymisen syvin muoto tulee piakkoin kuvioihin. Ongelmana on, että en ole koskaan jännittänyt näin paljon, enkä ole koskaan ollut näin pitkään suhteessa kenenkään kanssa rakastelematta. Ei minulla ole koskaan ollut mitään suorituspaineita tai muitakaan ongelmia, mutta juuri tyttöystävän kokemattomuus saa miettimään omaa toimintaa. Siksipä kysymys teille, arvon Cosmon neidit ja rouvat: mitä miehen omasta mielestänne tulisi ottaa huomioon neitsyen kanssa, tai miten olisitte itse toivoneet tulleenne kohdelluiksi ensimmäisellä kerralla?

Olen myös yrittänyt varovaisesti kyselle aiheesta tyttöystävältäni, mutta en ole saanut mitään konkreettista vastausta, ja toisaalta en halua kysyä aiheesta toistuvasti, sillä en halua vaikuttaa painostavalta. Kuitenkin tunnen olevani jollain tapaa vastuussa, ohjaamassa tyttöystäväni ja ennenkaikkea meidän ensimmäistä seksikokemusta, sillä olen mies, olen vanhempi ja olen kokeneempi. Tässä suhteessa kuitenkin olen täysin uudessa tilanteessa. Toivoisin vain, että kokemus ei olisi tyttöystävälleni epämiellyttävä tai epämukava. Tosin olen kuullut naisilta myös sellaisia kommentteja, ettei (naisen näkökulmasta) seksi ensimmäistä kertaa edes voi olla kovin hyvää. Ja että se muuttuu kyllä paremmaksi ajan myötä, kun jännitystä on vähemmän, ja osapuolet tuntevat toisensa paremmin ja luottavat itseensä enemmän. Tässäkin mielessä yritän olla rakentamatta ensimmäiselle kerralle liian suuria odotuksia. Tosin on myös pakko myöntää, että haluan tyttöystävääni aivan mielettömän paljon. Ehkä on parempi yrittää kontrolloida intohimoa alkuun, ja antaa itselleen lupa heittäytyä tilanteeseen vasta hieman myöhemmässä vaiheessa.

Kiitän kommenteista jo etukäteen.

Kommentit (3)

keydas

Mun piti ensin tottua ihan vain alasti olemiseen ja ainakin mulle sopi hyvin sellainen, että vaatteet väheni aina pikkuhiljaa ja pikkuhiljaa mentiin pidemmälle. Totuin olemaan poikaystäväni kanssa ihan lähekkäin ilman vaatteita, hyväilyyn, käsipeliin, jne. Pikkuhiljaa. Jossain vaiheessa meinasi jo ruveta ärsyttämään, kun ajattelin, että olisin ehkä valmis, mutta toinen osapuoli jarrutteli, koska kysymättä ajatteli, etten ole valmis. Ja itse en kuitenkaan uskaltanut mitään ehdottaa, koska kuitenkin jännitti ja mietin, että jos en sitten uskallakaan tai ei onnistukaan, joten todella tarvitsin sen aloitteen toiselta. Vaikea sanoa, mikä sitten on oikea hetki siihen, miten välttää painostusta, mutta kuitenkin että saisi joskus aloitteen tehtyä. Se riippuu niin siitä paljon ihmisestä. Eikä kannata miettiä, että "huomenna sitten" tai mitään, vaan sitten kun se hetki on oikea! Ei siinä todellakaan mitään kynttilöitä ja skumppaa tarvi järjestellä. Ennemmin in the heat of the moment. Se, jos järjestää jotain erikoista, olisi ainakin mua jännittänyt vaan enemmän. Mulle oli parempi, että se tuli tavallaan puskista (vaikka tottakai se koko ajan lähemmäs oli menossa).

Sit kun se todella tapahtuu. No, oma poikaystäväni pari kertaa varmisti, että haluanhan oikeasti ja olenko valmis. Se oli ihan söpöä. :) Ja, no, ottaa vaan hitaasti ja rauhallisesti eikä kiiruhda minnekään, eikä varsinkaan odota mitään. Eihän se välttämättä mene edes sisään ensimmäisellä kerralla. (Tosin uskon, että jos on nuo alussa mainitsemani totuttelut hoidettu kunnolla, niin menee kyllä.)

Vaikea sanoa sen kummempia ohjeita tai neuvoja. Otat tyttöystäväsi erityisen hyvin huomioon, vaikka pitäähän seksiä harrastaessa aina ottaa se toinen huomioon. Mut ekalla kerralla erityisesti ja se on varmaan sullekin ihan itsestään selvää. Ei siinä sen kummempia ole. Mulle eka kerta ei ollut mikään kammottava, ei pahemmin edes sattunut. Oon kyllä vakaasti sitä mieltä, että se riippuu paljon siitä, mitä on aikaisemmin tehty ja miten se toinen osapuoli hoitaa tilanteen.

Brunaa

Samoilla linjoilla mennään keydasin kanssa, ei kiireilyä ja otetaan toinen huomioon kun kyseessä on tytön eka kerta :) Sekin on tosi tärkeetä, että ei pelästy sitä jos ekalla kerralla ei onnistukaan. Itse menetin neitsyyteni nykyiselle rakkaalleni joka oli myös itse vielä täysin kokematon seksin suhteen. Meillä seksi onnisti vasta kolmannella yrityksellä. Olin tietenkin pettynyt itseeni ja itsetunto horju melko pahasti kun kaikki ei mennyt putkeen heti ekalla kerralla. Neitsyyden menetys ei ollut minulle mitenkään järisyttävä kokemus. Ei sattunut juurikaan mihinkään enkä tuntenut pahemmin mitään nautintoakaan. Kaikki ei mene välttämättä heti ekalla kerralla täydellisesti,  mutta siihen ei pidä lannistua :) kokemukset tulevat ajallaan. Kysele tyttösi tuntemuksia ja mitä hän erityisesti toivoisi. Ja tosiaan kuten keydas jo totesikin, niin siihen hetkeen ei tarvitse mitään ylimääräisiä hömpötyksiä, paitsi tietenkin jos tykkää sellaisesta! Enneminkin se eka kerta tulee kun tulee, ennemmin tai myöhemmin. Omasta mielestäni sponttaaniset hetket ovat niitä parhaimpia kuin etukäteen suunnitellut jutut.

Paljon tsemppiä teidän yhteiselle ekalle kerralle! :)

Vierailija

Tärkeintä on edetä hitaasti ja lämmitellä pitkään, jolloin kerkiää rentoutumaan. Hidas eteneminen ja mahdollisuus tunnustella miltä todella toinen tuntuu. Suosittelen että ei mitään ylimäärästä höösäystä ja pidät ohjat itselläsi koska jos tulee hetkiä että kerkii miettimään mitä pitäisi itse tehdä että toinenkin nauttisi, lisää jännitystä (ainaskin itselleni)....Ja väärässä ovat ihmiset jotka sanovat että eka kerta ei voisi olla naiselle nautinnollinen, koska itse ainaskin nautin ;)  tärkeintä on turvallisuuden tunne jolloin ei tule jännitettyä. Ja kannattaa kysyä naiseltasi sattuuko koska kaikki eivät uskalla sanoa sitä ääneen. Itselläni ainaskin kipu helpotti heti kun mies vaihtoi hyvin hitaaseen rytmiin. toivottavasti en vastannut liian myöhään :D ja muutenkin tovon että sait epäselvästä sepostuksesta jotain hyötyä...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat