Helsingistä ystejä!

kride

Kuinkakohan monta tämmöstä täällä nyt on :D Mutta kuitenkin: uusia hyviä ystäviä! : ) Voitaisiin kaikki yhdessä nähdäkin lähiaikoina, alussa tietenkin meseteltäisiin/tekstattaisiin/soiteltaisiin ja sitten nähtäisiin jos ja kun ja toivottavasti natsaa ::) Avomielisyyttä toivotaan eikä ilkeitä ihmisiä kiitos! Tehtäisiin yhdessä kaikkea kivaa ja semmoista mitä naiset ny aina tekee, juoruillaa ja katellaa leffoja ja syyää huonosti ja kuntoillaa. Olen normaalinnäköinen ja normaalinkokoinen 21 vuotias avoliitossa elävä suomalainen nainen. Ja minulla ei ole facebookkia.:) Ilmotelkaa itsestänne!

kriitu20@hotmail.com mailatkaa/meseen=) tai tänne!

Kommentit (3)

nainen20v

Moikka =)

Vieläkö olet uusi ja hyviä ystäviä vailla? Olen huhtikuussa helsinkiin muuttanut 20vuotias nuoren naisen alku. Seurustelen, käyn töissä, tykkään bilettää, shoppailla, kattoo leffoja ja ihan vaan vaikka juoruilla hyvän ruoan ääressä!

Täältä näin!!!

^ heippa, laitatko miullekkin viestiä, 20wee vailla kavereita, Tuusulasta :) voidaan spostissa pölistä lisää... :))

kalmankukka(ätti)hotmail.com

Vierailija

Moi:D oon 21 vuotias nainen ja asun stadissa. Mul on poikaystävä ja kavereit jonkun verran mut näen niit aika vähän. Niin ois kiva tutustuu johonkin muuhun et pääsis tekee kaikkee kivaa tyttöjen juttuja eikä tarvin aina hengaa vaa jätkän kans..:D fia91@suomi24.fi ois mun sähköposti:)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat