e-pillerit ja kuukautiset?

Vierailija

auttaako e-pillerit runsaisiin kuukautisiin, eli väheneekö vuoto? Ja millaisia oireita/sivuvaikutuksia pillereistä tulee, oon kuullu että lihoaisi mutta myös finnit väheneisivät. Ja tuosta lihoamisesta, niin mikäli tämä on totta että e-pillerit lihotta jollain tapaa, niin tapahtuuko se niin että itse pillerit lihottaa vai pillerit tekee vain nälkäiseksi? Kuka vaan tietää näistä tai jolla on kokemusta niin vastatkaa ihmeessä! (=

Kommentit (7)

T

Pillerit auttaa ainakin kuukautiskipuihin, en sit tiiä väheneekö se. Mulla kyllä kestää pari päivää vähemmän. Jotkut e-pillerit parantaa myös ihoa, mut yleensä ihotauti lääkäri määrää ne siihen tarkotukseen. Mulla on Yasminit eikä oo mua ainakaan lihottanut mutta oon kavereilta kuullut että on lihottanutkin. Mielialan vaihtelut on mulla ainut ongelma ollut :/

iidac

mulla on qlaira nimiset pillerit, ja yks niiden sivuvaikutuksista on se että kuukautiset katoaa kokonaan tai ovat todella niukat. kipuja ei ole ollenkaan. olen kokeillut monia pillereitä, ja qlaira-pillereiden myötä lihoin, koska ne ovat niin vahvoja. painoa tullut se 10 kiloa, ruokahalu on pysynyt ennallaan, syönyt ehkä vähän useammin kuin aikaisemmin. finnejä ei ole näkynyt sen jälkeen ollenkaan kun pillerit aloitin n. 3 vuotta sitten. toivottavasti autto info :)

Vierailija

Minulla oli todella kovat vatsakivut, ko oli kuukautiset! Kiitoksia pillereitten tekijöille, helpottanut huomattavasti!! Edelliset Yaz-pillerit ei olleet minulle sopivat, lumetablettejen aikana aivan mieletön pääkipu eikä siinä mitkää buranat auttaneet. Mutta Mercilon pillerit ovat minulle sopivat. En ole lihonut, eikä ole mittää sivuvaikutuksia. :)

Vierailija

Olen käyttänyt Yaz-merkkisiä pillereitä n. vuoden ja oikeastaan ainoa sivuvaikutus on ollut rankat mielialavaihtelut ja itkuisuus. Mielialavaihteluja oli tosin melkolailla ennen pillereitäkin mutta ne ovat hieman vahvistaneet niitä. Lääkäri sanoi kun hain pillereitä että lihominen pillerien takia on vain urbaanilegenda, yleensä syynä on se, että kun käyttää pillereitä on usein vakituisessa suhteessa johon kuuluu melko usein herkkujen syöminen sohvalla kullan kainalossa leffaa katsellen ja lenkkeily saattaa vähän jäädä kun on löytänyt itselleen miehen.

Pillerien käytön aikana on kylläkin ollut satunnaisesti virtsankarkailua mutta en tiedä liittyykö pillereihin vai olenko taas saanut virtsatietulehduksen jonka olen todella herkkä saamaan.

Vierailija

E-pillerit auttavat testatusti kuukautiskipuihin ja runsaaseen vuotoon.Kaikista huonoimpana e-pilleriä pidän Yazia koska ne aiheuttavat monille mielenalavaihtelua,itse suosin jasminelia.Pillerit eivät niinsanotusti lihota,yleisimmin monilla paino laskee pillerien aloittaessa mutta kauemmin syötynä ne alkavat kerätä nestettä kehoon.Tästä syystä painosi voi nousta

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat