Kauanko teillä kesti tulla raskaaksi?

Kiinnostaisitietää

Hei! Olen itse nyt siinä tilanteessa että vauva on tervetullut ja yritys voi alkaa. Tässä jo muutama kuukausi mennyt, eikä mitään kuulu, ja tuntuu että koko muu tuttavapiiri on pamahtanut paksuksi pelkästä raskauden ajattelemisesta..mutta tottakai minulla se vie aikaa, kun muutenkin olen hieman kärsimätön enkä jaksaisi odottaa.. :D Joten kyselisinkin että kuinka kauan muilla on mennyt siinä että olette tulleet raskaaksi? Ja oletteko oikein yrittämällä yrittäneet vai ilman sen kummempia miettimisiä vain harrastellet silloin kun mieli tekee, ilman stressiä? :)

Kommentit (3)

jenna
Kiinnostaisitietää

Hei! Olen itse nyt siinä tilanteessa että vauva on tervetullut ja yritys voi alkaa. Tässä jo muutama kuukausi mennyt, eikä mitään kuulu, ja tuntuu että koko muu tuttavapiiri on pamahtanut paksuksi pelkästä raskauden ajattelemisesta..mutta tottakai minulla se vie aikaa, kun muutenkin olen hieman kärsimätön enkä jaksaisi odottaa.. :D Joten kyselisinkin että kuinka kauan muilla on mennyt siinä että olette tulleet raskaaksi? Ja oletteko oikein yrittämällä yrittäneet vai ilman sen kummempia miettimisiä vain harrastellet silloin kun mieli tekee, ilman stressiä? :)

Me mun miehen kanssa ei yritetty tulla raskaaksi, mutta ehkäisyä ei käytetty. pamahdin parin kuukauden päästä raskaaksi. sitä ei mitenkään suunniteltu, mutta tottakai tiedettiin, että raskaus on mahdollinen kun ei ehkäisyä käytä. se meni kuitenkin viikolla 10 kesken. ohjeeksi sain odottaa yhdet kuukautiset ennenkö aletaan yrittämään toista. ekojen kuukautisten jälkeen sitten tulin heti uudelleen raskaaksi. :) sitä tosin kyllä tehtiinkin. pelattiin mahdollisimman varman päälle ja ovulaation aikoihin harrastettiin seksiä useanakin kertana päivässä, noin viikon ajan :D

mutta hyvin voi kestää vuodenkin joillakin raskaaksi tulo. en ole ihan varma, mutta olisiko ollut niin, että jos yli vuoden on yritetty lasta ilman tuloksia, niin pääsee tutkimuksiin.

Minna

Meillä meni kokonaiset puolitoista vuotta ennen kuin tulin raskaaksi. Vuoden yrityksen jälkeen lääkäri vihdoin suostui ymmärtämään, ettei ole normaalia, ettei menkat ole säännölliset vuoden pillereiden lopetuksen jälkeen.

Nyt viikko 32 menossa:)

Sanna

Meillä ei kauaa mennyt, vuosi sitten kesäkuussa otin ehkäisyrenkaan pois käytöstä ja jo heinäkuussa raskaustesti näytti kahta viivaa. Nyt mulla on tommonen 3kk ikänen poitsu sylissä. =)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat