Help me everybody!!! i need a help

SHAVINGGIRL

Okei, eli mä menetin viimeviikolla neitsyyteni  poikaystävälleni kenen kanssa olen seurustellut jo reilusti yli 3 kuukautta. Meidän on pitänyt harrastaa jo ajat sitten seksiä, mutta nytten se sitten vasta tapahtui.  Minun luonani.  En ole yhtään sinut vartaloni kanssa, pidän itseäni lihavana. No ensimmäinen kerta oli ihana, poikaystäväni sanoi minulle että näytin ainakin siltä että nautin.  No minähän nautin siitä! Se oli aivan ihanaa, enkä ollut uskoa että menetin neitsyyteni.  Poikaystäväni  laukesi.  Käytimme kondomia.  En tunnista että sainko orgasmin vai en..  Se oli huvittavaa. Meidän piti parin tunnin päästä harrastaa uudelleen seksiä, mutta minä jänistin.. Alapäähäni sattui..  Nyt siitä on kulunut jo viikko eikä minun tee mieli?? WHY?????

Minua ärsyttää se kun jalka-karvani  ja alapääkarvoitus kasvaa aina nopeasti takaisin..  Tulee sellaista "sänkeä".. Mistä en tykkää.. Miten kasvua saisi hidastettua? 

Poikaystäväni kysyy kokoajan että oliko se ensimmäinen kerta ihan huono, kun en ole vieläkään kiimainen ja halua hänen kanssaan seksiä.  Mutta minä haluan. Välttänen yhdyntää, koska minua ärsyttää kun karvat kasvavat nopeasti takaisin.  Ihan oikeasti....  Äitilläni ei ole oikeastaan yhtään jalkakarvoja, niinku ihan oikeasti. 

Perin isältäni näköjään karvaisuuteni... DISLIKE.

Kommentit (2)

Erika88

No, ensimmäinen kerta voi sattua joitain. Muakin sattui eka kerta. Eli en usko, että jatkossa on kovin todennäköistä, että alapäähäsi sattuisi. :)

Jos haluat hidastaa karvankasvua, vältä höylää ja valitse sen sijaan vaikka sokerointi tai ihokarvojen poistoon tarkoitetut teipit. Ne tosin sattuu höyläämistä enemmän, mutta karvat ei kasva niin nopeasti takaisin.

somniastra

Muakin alussa häiritsi karvat, mutta loppujen lopuksi, ihan oikeasti, ei ne miehet niistä niin välitä. Niille on aivan sama. Onhan se kivempi, jos niitä ei ole, mutta ei ne niitä yleensä häiritse. ;)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat