Hillitäkö tunteen vai ei?

Vierailija

Tiedän että näitä ketjuja on monia, mutta en ole koskaan lukenut yhtään vastausta, jossa joku olisi käskenyt vain hypätä uuteen riskistä huolimatta. Rohkaisisiko joku nyt minua?

Tapaus on siis tällainen, että olen rakastunut, ainakin kovasti ihastunut mieheni parhaaseen kaveriin. Ajattelen kyseistä henkilöä taukoamatta, nautin hirveästi hänen seurastaan ja ikävöin hänen läsnäoloaan vaikka olisimme nähneet vasta. Rakastan kyllä miestäni todella paljon ja meillä menee hyvin, enkä todellakaan haluaisi lopettaa suhdettamme mutta toisaalta minusta tuntuu että olemme nykyään enemmän kavereita kuin jotain muuta, intohimo on poissa.

Tiedän myös että kun minulla ja mieheni parhaalla ystävällä, olkoon hän nyt Kari, tulisi ns. arki suhteeseemme tai mihin ikinä mitä siitä tulisi, ei se tulisi todellakaan olemaan näin ihanaa mitä nykyiseni kanssa on. Tiedän, tunnen tai nään että tällä 'Karillakin' on joitain tunteita minua kohtaan. Haluaisin niiiiin kertoa tunteistani hänelle mutta en haluaisi pilata ystävyyttämme, joka on hyvä. Sitäpaitsi eikö kaverit tule ennen 'ihastuksia' että voihan se olla että Kari ei halua hänkään pilata ystävyyssuhdetta mieheeni. MUTTA silti! Tämä tunne raastaa mieheni ja minun suhdetta samotein minun sydäntä ja päätä, on jo vuoden ajan raastanut.

MITÄ MINÄ TEEN??

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat