Apua! hiukset vaaleaksi kunnolla?

blondiksi haluaisin

Hei, onko ihmisillä kokemuksia samasta ongelmasta, eli kun yrittää blondata hiuksia niin lopputulos on oranssi?? mikä avuksi, auttaako tollanen hopeashampoo siihen ongelmaan? vinkkejä otetaan vastaan, alkaa tuntua turhalta yrittää saada kauniin vaaleita hiuksia kun pigmentti vetää aina oranssin värin mukaan... :/

Ja pitäisikö mahdollista hoitokeinoa käyttää ennen blondausta vai jälkeen vai miten?

En kuitenkaan pysty tekemään vielä hiuksilleni mitään koska täytyy ensin kasvattaa ja leikauttaa kun permanentti poltti hiukset kivaksi afroksi...

Mutta jos syksyyn mennessä, siksi olisi todella kiva tietää jos joku taistelee myös saadakseen oikeasti vaalean lopputuloksen eikä mitään porkkana-päätä.... Auttakaa!

Kommentit (3)

blondiksi haluaisin

Ja valaisen vielä asiaa sen verran että olen viimeksi värjännyt hiukseni varmaan puolisen vuotta sitten mustaksi, josta tuli nopeasti ruskea koska värit eivät kertakaikkiaan pysy mun päässä!

Eivät kestot, sävytteet tai mitkään muutkaan..

Hiukseni ovat luonnostaan vaaleat, eivät siis tummat ja ilmeisesti tämä ongelma johtuu hiusteni omasta pigmentistä, koska väriä tai ei, näin käy siltikin joka kerta kun alan blondaamaan..

Niin, ja vielä sellainen asia, rasittaako tuo hopeashampoo hiusta kuinka? ja kuinka usein sitä kannattaa käyttää?

Uskallanko alkaa käymään tuon prosessin läpi tään hamppusen pörrön kans vai suorinta tietä vaan leikkauttaan lyhyeksi hiukset....?

Vierailija

Valkasu ainakin lisää pörrösyyttä. Käytätkö riittävän vahvaa valkaisuainetta? Paketissa lukee kuinka monta astetta se vaalentaa. Kannattaa varmaan yrittää raidoittamalla saada ne vaaleaksi. Runsaasti pieniä raitoja aina uudelleen ja uudelleen ja käyttää ahkerasti hopeashampoota. Raitoina se oranssi ei ole niin silmiinpistävän räikeä. Sitten kun lopputulos on riittävän vaalea niin kannattaa värjätä tuhkanvaalealla, se tosiaan peittää keltaisuuden. Jos lopputuloksesta tulee liian harmaa, älä hätäänny, se kuluu pois muutamassa pesussa. Mulla ainakin toimi ihan tummaksi värjättyihinkin hiuksiin. Pitää vaan olla kärsivällinen :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat