Ihastunut toiseen mieheen

Vierailija

Olen aina halunnut tavata "sen oikean", sellaisen ihmisen että tulee se tietty  tunne. Ja minusta tuntuu että olen tavannut sen, mutta se ei ole avomieheni!!  Aloin seurustelemaan poikaystäväni kanssa n. vuosi sitten, olemma asuneet yhdessä muutaman kuukauden. Olen tuntetun hänet jo monta vuotta, olimme ystäviä, yhtäkkiä suhteemme syveni, hän oli tuttu, turvallinen ja luotettava, hänessä ei kuitenkaan ollut sitä tunnettetta että hän on se oikea.. Seurusteltuamme puoli vuotta tapasin poikaystäväni ystävän, ja meillä synkkäsi heti ja välillämme oli uskomatonta kipinää.. olen ollut siitä asti ihastunut siihen toiseen, vaikken sitä kunnolla itselleni myönnäkkään. Olen jopa viettänyt hänen luota öitä, emme ole harrasteneet seksiä.. vaan puhuneet.. niin väärältä kuin se tuntuukin. Poikaystäväni tietää asiasta ja olemme riidelleet siitä, mutta ne asiat on unohdettu, koska poikaystäväni luulee niiden olevan menneitä..mutta sitli olen puhunut sen toisen kanssa paljon, hän sanoo tykkäävänsä minusta kamalasti ja haluavansa minut. Näemme ohimennen päivittäin ja hänen silmissään on palava katse.. Mutta en voi ottaa sitä riskiä että jättäisin mieheni ja "kokeilisin" tuleeko minusta ja hänestä mitään. On väärin poikaystävääni kohtaan että ajattelen edes toista miestä, mutta mitä jos se toinen onkin se oikea? En voi uskoa että minulle käy näin, vihdoinkin olen löytänyt viereeni luotettavan ja hyvän miehen, jota kyllä rakastan, mutta ajatus siitä toisesta kiehtoo vain niin paljon. Joten, pitäisikö minun keskittyä oikeaan elämääni ja unohtaa se toinen? Vai jättää kaikki taakseni ja katsoa onko se toinen minulle oikea..?

Kommentit (3)

Vierailija

Minulla on aivan samanlainen tilanne, johon haluaisin vastauksen. Sinua kehottaisin kokeilemaan tätä toista miestä ja hänen kanssaan olemista koska jos olet nuori, aijotko tosissasi elää tämän nykyisesi kanssa koko elämäsi ajan? Elämä on elämistä varten, pitää tehdä mitä haluaa ja mitä sydän sanoo, ettei sitten kadu. Mielummin katua sitä mitä on tehnyt ja kokenut entä kun sitä mitä jätti tekemättä ja kokematta, eikö?

Itse tekisin niin, mutta hankalaksi tekee sen että mieheni ja 'ihastukseni' ovat parhaita kavereita.

jätkä88

Moro!

Miehen näkökulmasta sanoisin että puhut nykyisen kanssa tämän asian halki ja tajuatte varmasti että parempi lopettaa suhde siihen. sinuna olisin suhteen jälkeen jonkinaikaa erossa kummastakin kundista ja miettisin mitä todella haluaisin. Jos jatkat tätä salailua vielä niin miehesi saa tietää siitä ennemmin tai myöhemmin jostain muualta ja se tulee romuttamaan teidät kummatkin. Ei mitään järkeä jatkaa suhdetta jos tietää ettei se ole se oike ja tietää ettei sillä suhteella ole tulevaisuutta.

hk

Äiti opetti mulle että pitää kuunnella sydäntä. Silloin et voi tehdä vääriä ratkaisuja.

Tiedän miltä tuntuu kun tapaa ihmisen jonka kanssa kipinöi. Itse antaisin tunteiden viedä. Tapasin vuosi sitten Hänet joka tuntui siltä oikealta. Hän tunsi samoin minua kohtaan, jätti pitkäaikaisen tyttöystävänsä eikä kumpikaan ole katunut valintaansa hetkeäkään.

Toki parisuhteen aikan pienet ihastumiset muihin on normaalia, vain sinä voit tietää mitä todella haluat. :) Uskon että teen oikean ratkaisun.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat