Suhde ei etene!

Vierailija

Heippa. Eli olen pähkäillyt seuraavanlaista asiaa: olen tapaillut erästä miestä, ja jutussamme on kaikki kohdallaan. Ainoa "häiritsevä" seikka on ihastukseen liittyvä jännitys. Esimerkiksi se tarkoittaa meidän kohdalla sitä, että kumpikaan ei uskalla ottaa seurustelua puheeksi, ja muutenkin jutut jää joka tapaamisella melkoisen pinnallisiksi ja siinä sitä sitten junnataan paikallaan... Homma ei vaan etene, ja pelkään että kohta jompi kumpi kyllästyy! Ollaan molemmat tosiaanki parikymppisiä eikä mitään teinejä, mutta jännitys/ujostelukombo johtuu luultavasti siitä että tää olis käsittääkseni molemmille ensimmäinen vakava suhde. Jonkinlaiset onnistumispaineet siis mukana tai jotain...

Mitä pitää tehdä, että treffailun saa muutettua seurusteluksi?

Kommentit (2)

vanessa

Heippaa! Jos teidän välillä on vielä jännitettä ja pinnallisuutta niin kannattaa kokeilla erilaisia treffejä ja ehkä jotain tominnallista jossa molempien persoonat tulee esiin:) Menkää vaikkapa pyöräillen rannalle jossa kumpikaan ei ole koskaan käynyt, siinä tarvitaan yhteistyötä kun luette karttaa että mihinpäin mennäänkään seuraavaksi:) Ja hierontatreffeillä oli ainakin nykyisen poikaystäväni kanssa aivan mahtava tunnelma. Normaalit "kahvilatreffit" on kivoja aluks mutta jutut saattaa varmasti jäädä pinnallisiks...

Kannatan kysymistä suoraan! Ja jos sulla on pelkoa asian kysymisessä niin voin sanoo että tuskimpa miestä haittaa jos ohimennen hieman ehkä kierrellen asiasta mainitset:) Jos mies empii niin voit sanoa katsovanne sitä asiaa myöhemmin.

Jos teillä on vahvasti sun mielestä onnistumispaineita niin kannattaa vaan tutustua toiseen paremmin, ei ne muuten siitä muutu:D

leanna

Voi kiitti paljon! Itse asiassa ton sun viestis avustuksella tänään pääsi tapahtumaan hierontatreffit ja tuolla luonnonhelmassakin käytiin:D Tääkin jo edisti asiaa, jes ja kiitti vielä!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat