Varattu, mutta ihastunut toiseen mieheen!

neuvoton

Siis olen kihloissa, mutta olen viime aikoina alkanut haaveilemaan ja ajattelemaan toista miestä. Emme tunne toisiamme sen paremmin, mutta moikkaamme toisillemme, jos näemme toisemme jossain. Kihlattuni kanssa on mennyt jo jonkin aikaa huonommin ja mittani alkaa olemaan täysi. Ongelmana on se, etten voi erota nykyisestäni sen takia, koska minulla ei ole varaa asua nykyisessä asunnossamme yksin!!! Mitä siis teen? Haluaisin ottaa selvää olisiko haaveilemallani miehellä ja minulla mitään mahdollisuutta lähempään ystävyyteen tai vielä pidemmälle.

Kommentit (9)

Cristall

teillä ei voi välit parantua nykyises kanssa niinkauan ku haaveilet siitä toisesta. kokemus puhuu. Jos sä oot kihloissa.. mikä siis tarkottaa lupausta naimisiinmenosta ja einikäsestä omistautumisesta ...niin varmaan et anna jonku päiväunen lopettaa teijän suhdetta. Päiväunelmia on jokaisella mut järkevät ihmiset tietää eron sellasten ja oikeen suhteen välillä

Shattered Glass

Siskollani oli yhessä vaiheessa sama tilanne. Ainoo syy miksei se jättäny poikaystäväänsä oli se ettei se halunnu/voinu asua yksin. Ymmärrän että se on vaikee tilanne, mutta teet tosi väärin teitä molempia kohtaan, jos jatkat suhdetta jossa et oo ees ite kunnolla mukana.

neuvoton

eipä tätä suhdetta enää saa entiselleen vaikka kuinka yrittäisi. meillä ei yksinkertaisesti ole enää mitään yhteistä ja puheenaiheetkin alkavat olemaan jo niin läpikäytyjä. pidän hänestä, mutta enemmänkin kaverina. ihastuksia tulee ja menee, se on totta:) inhottaa vaan ruveta setvimään asumisjuttuja.

vanessa

Kannattaa panostaa kihlattusi ja sun suhteeseen, toi saattaa olla vaan ohimenevää! Muistele miksi olet kihloissa sen miehen kanssa, mikä siinä on ihaninta ja mikä parasta:) Pohdi että mikä teidän suhteessa on hyvää ja mikä on se ongelmakohta teillä. Pystyttekö te juttelemaan toisillemme jos joku ärsyttää,häiritsee tai vaivaa toisessa tai suhteessanne? On tosi tärkeetä päästää mielipiteensä ilmoille:)

Ota etäisyyttä sun ihastukseen, kuten muut on sanonu, välit ei voi parantua jos joku on kolmantena pyöränä mukana. Tarkasta ensin tilanne suhteessas missä te meette ja keskity vain siihen kerrallaan. Mieti sitä mielikuvaa, että te olisitte eronneet, tuntuuko se helpolta ajatukselta? Tuntuuko se vaikealta kuvitella sitä?

Sitten jos juttu on tosiaan taputeltu ja kihlatultas tuntuu samalta, niin eroa kehiin, sitten erosta toipumista ja sitten voi suunnata katseensa kohti uusia seikkailuja!;)

vanessa
neuvoton

eipä tätä suhdetta enää saa entiselleen vaikka kuinka yrittäisi. meillä ei yksinkertaisesti ole enää mitään yhteistä ja puheenaiheetkin alkavat olemaan jo niin läpikäytyjä. pidän hänestä, mutta enemmänkin kaverina. ihastuksia tulee ja menee, se on totta:) inhottaa vaan ruveta setvimään asumisjuttuja.

Oho, lähetin vastauksen samaan aikaan kuin sä:D Mut jos asia on tosiaan näin niin kerro tästä kihlatulles ja kato miten hän reagoi:P Varmasti inhottaa!

neuvoton

Kerroin hänelle mikä hänessä/ tässä suhteessa minua ärsyttää.Hän ymmärsi mitä tarkoitin jne. Kaksi viikkoa hän sitten jaksoi panostaa kunnolla tähän suhteeseen ja TAAS ollaan samassa pisteessä. Hänen elämäänsä ei mahdu muuta kun autot!! Olemme tällä hetkellä kuin kämppikset.

romppuuu^

Olin samassa tilanteessa jokin aika sitten, seurustelin mutta emme olleet kihloissa. Vuoden jälkeen kuvioihin ilmestyi kaverin entinen poikaystävä, hän oli huomaavainen ja puhui kanssani vaikeista asioista. Siitä se sitten lähti, menin hänen mukaan ilta-ajeluille jnejne. Pikkuhiljaa silloinen poikaystäväni alkoi huomata minussa jotain omituista ja sanoi asiasta, en tietenkään voinut sanoa että olen ihastunut toiseen mieheen.. Niinpä ajan kuluessa suhde toiseen mieheen vahvistui ja omaan mieheen väheni. Meni muutama kuukausi niin erottiin, ja uusi ihastus oli ja myös meni.. Nimittäin miehen entinen tyttöystävä sai miehen jotenkin taas itselleen ja minä jäin yksin. Vähän aikaa mietittyäni olin omasta mielestä idiootti, mutta nyt kun ajattelen niin ihan hyvä vain että pääsin eroon ihmisestä kenen seurassa tulee vain mietittyä muita miehiä. Nykyään olen parisuhteessa mahtavan miehen kanssa josta en luopuisi mistään hinnasta! Rohkeutta sinullekkin yrittämiseen mutta toivottavasti sinulle ei käy yhtä katalasti kuin minulle, mutta muista! lopussa kiitos seisoo ! ;>

Lenune

Itse en ainakaan lähtisi romppuuu^:n linjalle käytännössä pettämään kihlattua ihan vain "koska en pärjää enkä uskalla olla yksin ni tarviin uuden ennen ku jätän vanhan"... suoraan sanottuna pidän tuollaista käytöstä erittäin säälittävänä, koska siinä ei kunnioita sitä edellistä puolisoa, eikä sitä uutta ihastustakaan... vai mistä tuo uusi ihastus tietää, ettet tee samaa hänelle, sitten jos teistä tuleekin jotain ja teille tulee se huono kausi... Plus juorut kulkee ja aika nopeastikin tuollaisella käytöksellä saa pettäjän maineen.

Jos suhde tuntuu kuolleelta niin eroat. Käytännön asiat järjestyy aina jotenkin päin. Jos kämppä on oma niin myyntiin, jos vuokra-asunto ni lähdet pois siitä ja hankit omalle taloudelle sopivan/hankit jonkun kaverin kämppikseks siihen. Ehkä joudut vähän luopumaan elintasostas ainakin hetkellisesti, mutta se nyt tuskin on loppuelämän kestävää. Sitten voit hyvillä mielin viettää hetken elämää ilman miestä ja opetella olemaan riippumaton muista, ennen kuin alat sen enempää ajatella uutta miestä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat