JUHANNUSMENOJALKAA???????

midsummer

Hei, onko täällä ketään jolla ei oo juhannukseks ihmeempiä suunnitelmia ja sellainen kenties joka haluis lähteä viettää juhannusta jonnekin missä ois meininkiä?? ite oon sinkku ja kovasti haluisin jonnekin lähtee ja nyt ei rauhallinen mökkimaisema juuri siks houkuta parien keskelle...paitsi jos siellä muutakin menoa/tapahtumaa löytyy..kiva ois lähtee johonkin..!!! Onko täällä halukkaita suunnittelee jotain kivaa menoa ja melkeinpä minne vaan...???

Kommentit (13)

Leona

I feel you!! samaa asiaa ajan nyt ja voisi oikeastikin olla tosi kiva viettää juhannusta ihan uusien ihmisten kanssa. Olisi niin spontaania viettää erilainen juhannus.

Olen 21.vuotias ja asustelen Etelä-Suomessa. (mä oon avoin kaikenmoisille juhannus-suunnitelmille pe 22pvän-illasta lähtien) saadaanko täältä joku super porukka viettämään parasta juhannusta? :)

jokunen

Joo, mulla ei oo juhannukena yhtään mitään suunnitelmia. :( Tosin ei kyllä rahaakaan lähteä mihinkään... Mutta tuu sää tänne?!! :D

Midsummet

Jipii!!! Löytyyhän täältä!!! Minä olen pohjois-Savosta mutta sehän ei estä  menemästä minne vaan!!! Oisko mitään ehdotuksia???

Leona

voisi katsella mitä kaikkia vaihtoehtoja on. kiinnostaako festarit, mökkeily, kaupunkijuhannus vai mikä? vitsit on kyllä kivaa vaihtelua tällänen!

llau

Heei, täällähän ihmiset puhuu asiaa ;D Tuntuu et kaikil kavereil on jo poikaystävät ja sit ne lähtee pariskunnittain mökeille ni ei oikein sinne huvita mennä hillumaan sinkkuna, plaah. Joten kaikki tämmönen ekstempore olis ihan tosi kivaa :)

Midsummer

Juu kerrankin ajattelin itsekin jotain tälläistä extemporejuttuu,oispahan kerrankin jotain ihan erilaista..ja uutta!!! Ite kyllä tykkään kaikista noista festareista,mökkeilystä mutta jos isompaa porukkaa ei saa niin ehkä se mökkihomma kannattaa jättää ...mut mitäs kivoja festareita ois?! Himokselle??? Ainakin radiossa sitä mainostetaan paljon...no mulle käy muukin ...ehotelkaa vaan? Sit on tuo Tahko  mitä tiedän mut mitäs te tiedätte siellä jossain päin mitä olisi kivaa??!

Purina

Mulla ihan sama ongelma! Olen sinkku ja tällä hetkellä olen jäämässä yksin helsinkiin viettämään juhannusta einkä oikeen uskalla yksin lähtee mihinkään. Ois hienoo kehitellä jotain kivaa juhannukseksi!

Vierailija

KENESTÄKÄÄN SEURAA HIMOKSELLE?

Tämä viesti on siis kaverimielessä ja tositarkoituksella! :D Itse tahtoisin kovasti lähteä festaribilettämään Himoksen Juhannukseen, mutta seura puuttuu. Koska ensi viikolla pitäisi olla jo menossa, niin kemioiden kohdatessa olisi kiva, jos oisit jo hyvin varmasti lähdössä mukaan - en tahdo elää epävarmuudessa vielä ensi keskiviikkonakin. Näin ollen haen mukaan seikkailuhenkistä ex tempore -ihmistä, suunnitteluaikaa kun ei juuri ole. :)

Yksinäiset sielut, laittakaa viestiä!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat