suuseksi

ennipenni

Jos annatte miehelle suuseksiä ni teettekö kaiken ite vai annatteko miehen tavallaan panna ite ? vähän ristiriitoja asiasta koska ite aattelen et pystyy parhaiten säätelee ettei sit liian nopeasti yms ja mies haluis itte ottaa ohjat

miten muilla?

Kommentit (3)

Vierailija

Mukavinta on jos itse saa ottaa ohjat. Voi säädellä tahtia ja syvyyttä rauhassa sekä tehdä muutakin kuin pelkkää sisään ulos -liikettä. Parasta laittaa mies selälleen jolloin saa työrauhan eikä mies pääse sabotoimaan. :D Onhan sekin joskus ihan kiihottavaa kun mies työntelee suuhun mutta luottamusta ja varoivaisuutta se vaatii ettei tule liian alistettu olo, oksennusrefleksiä tms.

Suosittelen siis käskemään miestä olemaan rauhassa ja nauttimaan. Luulen että hän vain tykkää kun vähän käskytät. ;D

Vierailija
Susan

Mukavinta on jos itse saa ottaa ohjat. Voi säädellä tahtia ja syvyyttä rauhassa sekä tehdä muutakin kuin pelkkää sisään ulos -liikettä. Parasta laittaa mies selälleen jolloin saa työrauhan eikä mies pääse sabotoimaan. :D Onhan sekin joskus ihan kiihottavaa kun mies työntelee suuhun mutta luottamusta ja varoivaisuutta se vaatii ettei tule liian alistettu olo, oksennusrefleksiä tms.

Suosittelen siis käskemään miestä olemaan rauhassa ja nauttimaan. Luulen että hän vain tykkää kun vähän käskytät. ;D

Tuo on aivan totta! Oma poikaystäväni ainakin tykkää että itse otan ohjat käsiini ja että hän vaan voi nauttia. Siinä on myöskin se hyvä puoli kun itse voi säädellä syvyyttä niin ei pääse tulemaan niin helposti oksennusrefleksiä.

miumiu92

Itse tykkään mieluummin ottaa ohjat suihinotossa juurikin noista edellä mainituista syistä - voi helpommin säädellä syvyyttä yms. Joskus voin kyllä antaa miehenkin "panna suuhun", koska siinä on jotain tuhmaa ja se tuntuu silloin tällöin kiihottavalta. Enemmän kuitenkin tykkään siitä, kun itsellä on ohjat ja voi tehdä miehelle sitä mitä haluaa ;)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat