Laitanko viestiä vai annanko olla?

villainen

Tapasin pari viikkoa sitten grillijuhlissa pojan, joka vaikutti heti kiinnostuneelta, vaikka itse en ollut kovin innostunut ja käyttäydyin aika etäisesti. Poika teki kai aloitteen ja päädyimme kuitenkin vehtaamaan illemmalla ja juttelemaan, tyyppi ylitti odotukset...pienessä humalassa olimme molemmat, mutta poika kutsui minut joskus käymään luokseen, kehui minua kaikin puolin, mikä tietysti imarteli.

Minun piti kuitenkin lähteä jossain välissä ja kun palasin aamulla hakemaan tavaroita, tunnelma oli vähän kiusaantunut. Epäilin yhden edellisillan pikkumokan (...) selvinneen ja lähdin aika vähin äänin ja ajattelin antaa koko jutun olla. Myöhemmin kuulin, että poika seurustelee, joskin suhteessa menee aika heikosti. 

Silti, luulen tulleeni toisiin ajatuksiin ja haluavani tavata. En kaipaa seurustelua tai "toiseksi naiseksi", ehkä vähän hauskanpitoa ja kesäseuraa, minkä luulisi sopivan tämän elämänasenteeseen :) Lähetin fb-kaveripyynnön mutta ainakaan pariin päivään vastausta ei ole kuulunut, kauanko viitsin odottaa ja kehtaanko laittaa viestiä perään joka tapauksessa?

Kommentit (2)

A

Itse suosittelisin odottelemaan vielä hetken aikaa, josko miehellä on vaikka kiireitä ja hän ei kerkeä koneella käymään. Jos viikon sisään mitään ei ala kuulua, kannattaa homma unohtaa kokonaan, tai jos asia todella vielä kaihertaa mieltä, suosittelisin laittamaan vaikka fb:ssä viestin, jossa kysäiset mitä mieltä hän itse oli jutusta mieltä? Tsemppiä, toivottavasti tavoitat herran vielä :-)

sallasalla

Jos mies seurustelee, en kannata menemästä siihen väliin ennenkuin juttu on todella ohi. En kestäisi jos oma poikaystäväni jättäisi ja sen jälkeen saisin kuulla että hänellä on ollut koko ajan juttua toisen naisen kanssa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat