Kavereita Seinäjoen läheltä? :)

mevi

Koitin ettiä jo täältä tällästä keskustelua mihin vois liittyä mutta kaikki oli liian vanhoja tai jotain muuta.. Mutta tosiaan ois kiva tutustua uusiin ihmisiin joiden kanssa vois viettää aikaa, shoppailla, käydä leffas, kahvilla, baareissa ym tällästä :) Kiinnostaisko ketään? Jos tähä tulee porukkaa nii voidaan sit miettiä et mis jatketaan juttelemista. :)

Ite oon 18 vuotias ja asun lähellä Seinäjokea, pääsen kulkemaan sinne hyvin. Jos baariin esim meinataan nii teki saisitte olla 18+ :) Kerron ittestäni lisää sitte myöhemmin jos joitakin tää ny sattuis kiinnostamaan!

Kommentit (3)

ffdiu
mevi

Koitin ettiä jo täältä tällästä keskustelua mihin vois liittyä mutta kaikki oli liian vanhoja tai jotain muuta.. Mutta tosiaan ois kiva tutustua uusiin ihmisiin joiden kanssa vois viettää aikaa, shoppailla, käydä leffas, kahvilla, baareissa ym tällästä :) Kiinnostaisko ketään? Jos tähä tulee porukkaa nii voidaan sit miettiä et mis jatketaan juttelemista. :)

Ite oon 18 vuotias ja asun lähellä Seinäjokea, pääsen kulkemaan sinne hyvin. Jos baariin esim meinataan nii teki saisitte olla 18+ :) Kerron ittestäni lisää sitte myöhemmin jos joitakin tää ny sattuis kiinnostamaan!

Heippa!

Täältä löytyy yks tyttö, pari vuotta sua nuorempi kylläkin, riippuen siis siitä haluatko tutustua, niin kiva olisi tietenkin. Kaveripiiri on mulla pienentyny aika rajusti parin vuoden sisällä, kaverit muuttaneet muualle asumaan jne. Seinäjoelle multa on matkaa semmonen 80km, mut sielä tulee paljon käytyy just shoppailee yms.. Mutta niin , jos sua kiinnostaa juttelun jatkamine ja sillee ni jos vaikka sähkäriiin; hiu_tale@hotmail.com ottasit yhteyttä :---D?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat