LA

Kommentit (12)

Aino

Voi ompas taas ihania kuvia sinusta! :) 

Ois ihan tavattoman mielenkiintosta matkustaa sinne, tosin matkaan kannattais varata paljon aikaa että ehtii nähä kaikki mitä haluaa ;) 

Mutta ainaki lempparinäyttelijät sieltä haluaisin nähä :D (ei ees suuri toive?!)

Ihanaa kesää! <3

Vierailija

Kiitos <3 

Hih ja tosiaan mieluusti kannattaa varata aikaa, pelkästään matkustamiseen menee jo päivän verran ja aikaerosta toipumiseen muutama seuraava päivä lisää :)

HIhiih ja tosiaan ei kovinkaan suuri pyyntö, itsellä on Cameron Diaz tullut vuoden sisällä kaksi kertaa vastaan!

Vierailija

Minäkin ihastuin Losiin, kun kävin siellä moikkaamassa kaveriani keväällä 2009. Marina Del Rey, Venice Beach ja Santa Monica...ah! Pyörä alle ja Abbot Kinney Boulevardille fiilistelemään :)

Vierailija

:) Täällä on tosiaan niin monia ihania rantsuja ja paikkoja missä viilettää..

Ihana että säkin olet päässyt tänne, pian uudestaan!!! :)

peppi

Olet kaunis!! Ja ihana kaulakoru.

Eihän se aina välttämättä ole rakkautta ensi silmäyksellä...silti siitä saattaa tulla suuri rakkaustarina :) 

Peppi

Vierailija

Kiitos ihana <3 

Kaulakoru löytyi sattumalta Forever21:sestä ja rakastuin niin raikkaaseen

mintun väriin. 

Ja niin totta, toiset asiat vain ottavat aikaa alleen jotta todella

näkee niiden hienouden. :)

Minna

Hei!

Oon selannut sun blogia ahkerasti ja oon ihan rakastunut!

Mulle on tullut yks kysymys mieleen tuosta Suomeen matkustamisesta. Kun sulla on siis jonkinnäköinen oleskelulupa sinne Jenkkeihin, niin tarvitko jotain erityislupaa/-järjestely että pääset Suomessa käymään? Kiitos jo etukäteen vastauksesta! :)

Vierailija

Heiii ja voi kiitos, aivan ihana kuulla! <3 

Itselläni on green card tänne eli saan mennä ja tulla miten itse haluan. 

Eli en tarvitse mitään erikoisempaa että saan matkustaa eri maihin. Aikaisemmin

kävin täällä aina sillä kolmen kuukauden visa waiverilla ja naimisiin menon jälkeen

haimme minulle green cardia jonka sain noin 10 kk jälkeen. Eli hankalaa yleisesti on 

kaikki nuo lupa-asiat Jenkkilässä. :( 

Kiki

Täysin samat fiilikset oli mullakin, kun ekaa kertaa tulin LAhan. Sillon mietin, että miks suostuin tulemaan tänne vuodeksi, enhän mä kestä täällä ees viikkoo! Hah no mitenkäs sitte kävikään, kolme vuottahan siellä tuli asuttua kunnes tuli uusien haasteiden aika ja kova ikävä on takasin.Mun sydän jäi sinne. Mä rakastan siellä kans sitä, että tylsää päivää ei oikeestaan tuu, koska siellä on niin paljon mahdollisuuksia!  Ja suosittelen myös sitä kaikille!

Vierailija

:) Hih samaa mietin itse myös ensimmäiselle kerralla että en ikinä usko haluavani asua täällä. Kuinkas sitten kävikään :D 

tips

Olen tulossa elokuussa sinne päin ja haluaisin tietää että mitkä shoppailupaikat ja nähtävyydet kannnattaisi ainakin käydä läpi :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat