Kihomatoja, yök!

Erika88

Kävin tänään lääkärissä, koska takapäätäni on nyt kutissut jo kk:n. Lääkäri epäili mulla olevan kihomatoja.. Yök!

Hain apteekista pillereitä, jotka otetaan kerralla. Huomenna pitää sitten pitää siivouspäivä; pitää pestä vuodevaatteet ja yöpaita. Pitää myös pyyhiä pölyt ja imuroida..

Pahinta on, etten ole kertonut tästä kutinasta mitään vanhemmilleni, mutta kuitenkin heidät pitää "hoitaa". Ostin apteekista heillekin pillereitä. Illalla pitäisi sitten uskaltaa kertoa, mikä on homman nimi.

En ole varma, olisinko voinut saada kihomadot vaikka poikaystävän luota. Pitäisiköhän mun varmuuden vuoksi siivota sielläkin? Vaikken tosin usko, että kihomadot enää tarttuu minulta, koska otin ne tabut.

Huoh. Kauhea vaiva mokomien matojen takia!

Onko täällä muita, joilla on joskus ollut kihomatoja? Olisi kiva vaihtaa ajatuksia!

Kommentit (1)

Laalaa

Mulla oli pienenä, ja nukuin siskon kaa samas sängys mut ei se koskaa saanu niitä. Ja mulla oli muutaman kerran, en muista millä aikavälillä mut ei kauheen usein. Äiti aina sano että johtuu siitä ku pureskelin kynsiä ja en ollu pessy käsiä :DD Hyi. No lopetin ainaki kynsien pureskelun.

Muistan kans ku sain niit pillereitä, mut ei mun siskon tai vanhempien kai niitä tarttenu ottaa.

Oli kyllä kamalaa ku pepussa vaa kutisi :(

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat