Tekemistä parisuhteeseen.

flipflop

Kaipaisin jotain vinkkejä mitä voisin tehä rakkaani kanssa. Ideat rupee olemaan lopussa ja haluaisin tehdä jotain muutakin kuin vain maata kotona ja katsoa telkkaria yhdessä. Itse olen aivan törkeän huono keksimään mitään joten haluaisin teiltä ehdotuksia. Auttakaa hyvät ihmiset! :)

Kommentit (6)

Mellyaww
Seuraa 
Liittynyt11.8.2009

Alottakaa yhdessä joku harrastus. Kokatkaa yhdessä, lähtekää lenkille, seksi on yksi kiva puuha aina. Ei ainakaan lopu ideat sen suhteen kesken... Ottakaa kesän ajaksi vaikka joku yhteinen tavoite? 

Belinda

uiminen, lautapelien pelaaminen, risteily, viikonloppumatka johonkin Euroopan kaupunkiin, (kun varaa lennot erikseen ja hotellin erikseen tulee edulliseksi, ja lentoja saa suht halvalla)

ennipenni

-rannalle yhdessä

-tennis/sulkkis

-terassilla käynti

-lenkki/kävely

-ja tosiaa noi lautapelit /nettipelit yms.

-ruoanlaitto/leipominen

-jos on auto käytössä ni ajelulle voi mennä tai suomessakin on vaikka mitä kohteita mihin mennä esim. linnanmäki, heureka kylpylät yms. miettikää mikä teitä kiinnostaa

mielikuvitusta kehiin, ottakaa selvää mitä kaikkea tekemistä paikkakunnaltanne löytyy

kevytmaito

Olemme poikaystäväni kanssa eri kaupungeista, välimatkaa on n. 50 km, joten emme tunteneet toistemme kotipaikkoja ollenkaan. Viime kävelimme hänen kotikaupungissaan pitkiäkin kävelymatkoja, hän esitteli paikkoja missä hän on joskus asunut ja käynyt koulua yms ja olemme tehneet saman minun kotikunnallani. Kuulostaa ehkä tylsältä mutta se oli meidän mielestä kivaa kun aurinko paistoi ja oli lämmin ja tutustuimme paremmin toisiimme :D Edelleen käymme kävelyillä, samoissa paikoissa muistelemassa kun olimme vastarakastuneita, ja uusissa paikoissakin. Tänään mieheni on luvannut viedä minut merenrantaan kävelylle, missä emme ole ennen käyneet.

Viime kesänä kävimme korkeasaaressa, Linnanmäellä (ei laitteissa, pelattiin niitä kaikenlaisia pelejä, söimme pehmistä ja hattaraa), tänä vuonna ollaan jo käyty särkänniemessä.

Valvoimme viime viikonloppuna aamu viiteen ja menimme ulos katsomaan auringonnousua =) Miehen kainalossa oli ihanan lämmin vaikka ulkona oli kylmä<3

Ainiin, olemme käyneet myös kävelyllä hautausmailla, ne on kauniita paikkoja ja etsimme sieltä hauskoja nimiä ja joskus oli kisa että kumpi löytää ensin oman nimisensä :D

Käymme myös yhdessä shoppailemassa :) Ja käymme aina eläinkaupoissa katsomassa söpöjä pikku eläimiä :D

Tänä vuonna menemme yhdessä ainakin festareille, ruotsinlaivalle... ja tietysti mökille!

Vaikka ei aina mitään erikoista tehdäkkään niin pienistäkin asioista saa tehtyä hauskoja :)

kaisa_pieni

Olen tällä hetkellä sinkku, mutta näitä ainakin haluaisin itse tehdä yhdessä rakkaan kanssa:
- kokata hyvää ruokaa tai jälkiruokaa, ja kokeilla uusia reseptejä
- katsoa elokuvia ja keskustella niistä
- käydä kävelyillä metsässä, merenrannassa jne.
- istua siellä merenrannassa auringonlaskuun, mukana piknikeväät
- jutella, kertoilla, nauraa, ja avautua milloin mistäkin
- sekstailla ja kokeilla makkarin puolella tarpeeksi usein jotain uutta
- kävellä kahdestaan hiljaisilla kaupunginkaduilla kun muut nukkuvat
- käydä museoissa, gallerioissa ja näyttelyissä
- viettää yhdessä aikaa sekä minun, että miehen ystävien seurassa
- pyöräillä ja käydä uimassa
- opetella tanssimaan hyvin
- askarrella/rakentaa/korjata/tuunata jotain yhdessä
- tehdä arkisista hetkistä romanttisia pienillä jutuilla, kuten syömällä illallista kynttilänvalossa
- matkustella yhdessä ja nähdä uusia paikkoja
- makoilla sylikkäin ja kuunnella musiikkia
- kokeilla yhdessä jotain jota kumpikaan ei ole kokeillut aikaisemmin
- elää ja nauttia yhdessä

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat