Matkaseuraa Turkkiin?

butterfly-

Moi!

Haluaisin lähtiä Turkkiin tai johonki muualle lämpimään lomalle kesä-/heinäkuussa mutta matkaseura puuttuu kun kaverit ei pääse töiden yms. takia. Niin aattelin sitte täältä kysellä jos löytyis joku joka pystyis lähtee mun seuraks.

Oon 19v. tyttö ja suurinpiirtein samanikästä seuraa haen:)

Kommentit (5)

tytsy93

Kerro jotain itestäs niin voisin olla kiinnostunu! (esim. mitä haet tolta reissulta, tykkäätkö bilettää ja ottaa aurinkoo vai kierrellä nähtävyyksiä tms?) 

Ite olin turkissa, Alanyassa toukokuun puolessa välissä ja sydän jäi sinne ja haluaisin lähtee vielä tänä kesänä uudestaan mutta seura puuttuu :D

butterfly-

Joo, just Alanyaan mäkin haluaisin lähtiä:) Olin syyskuussa Alanyassa ja siitä asti oon halunnu lähtiä sinne uudestaan. En oo mikää hirvee bilettäjä mut kyllä musta seuraa saa:D Ja tottakai jossain välissä täytyy ottaa aurinkoaki ja shoppailla paljon:)

girll

Heippa! Multaki puuttuu matkaseura ja haluisin jonnekki lähtee :) oon 19 myös ja musta sais kyllä seuraa! Musta löytyy kyllä tota bilettäjää mut ei se tärkein juttu oo :D

hillumihei
butterfly-

Moi!

Haluaisin lähtiä Turkkiin tai johonki muualle lämpimään lomalle kesä-/heinäkuussa mutta matkaseura puuttuu kun kaverit ei pääse töiden yms. takia. Niin aattelin sitte täältä kysellä jos löytyis joku joka pystyis lähtee mun seuraks.

Oon 19v. tyttö ja suurinpiirtein samanikästä seuraa haen:)

< Heippa, oisiko tästä keskustelusta löytynyt Halukasta lähtijää nyt aika pikapuoliin juuri Turkkiin Alanyaan, lomailemaan ja bilettämään? ;: ) Oon itse 19 vuotta ja sinkku. (8

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat