Missä vika?

sinkku

Olen nuori 19-vuotias opiskelija. Elämä hymyilee muuten vallan mainiosti, mutta se toinen puolisko puuttuu. En todellakaan tiedä, mistä kiikastaa, sillä kaikki saamani kommentit vastakkaiselta sukupuolelta ovat olleet pelkkää positiivista. Kehuttu ulkonäköä ja luonnetta maasta taivaisiin, mutta silti kannan sinkku -statusta harteillani. En koskaan ole seurustellut ja tiedän, että olen vielä nuori ja elämä vasta edessä päin. En todellakaan halua seurustella pelkän seurustelun vuoksi, en ole sentään niin epätoivoinen. Mutta silti tuntuu aika ajoin yksinäiseltä, varsinkin kun kävelee kaupungilla ja vastaan kävelee umpirakastuneita pariskuntia.

Liekö suomalaiset miehet sitten vain niin ujoja vai missä vika piilee?

Kommentteja ja omia tarinoita otetaan mielellään vastaan :)

Kommentit (6)

villainen

Kai se on vähän kulttuurisidonnainen juttu että ei uskalleta tehdä aloitetta kuin tukevassa humalassa. Tai kai jossain piileskelee niitä intellektuelleja yksilöitä jotka vain kiinnostuvat ja tulevat juttelemaan kadulla mutta enpä ole törmännyt!

Samaa vikaa siis täällä, likimain 18 ja yksinäisyyttä poden. En tiedä mistä kiikastaa, mutta vaikka tekisin hyvän ensivaikutelman bileissä tai missä vain (hymyilen, juttelen jne.) ja joku vaikuttaisi kiinnostuneelta, homma tyssää johonkin.  

miumiu92

Saanko kysyä, onko sinulla ollut kuitenkin esim. jotain säätöä tai yhden illan juttuja tms.? Jos on, niin mieti miten olet päätynyt näihin tilanteisiin. Useinhan on kuitenkin kyse enemmän tai vähemmän sattumasta. Yksi ongelmahan voi olla se, että miehet todella voivat olla ujoja, eivätkä välttämättä uskalla tehdä aloitetta, vaikka haluaisivatkin. Mikäänhän ei kuitenkaan estä sinua tekemästä sitä, sillä nykyaikana aloitteen tekijä ei ole enää vain miehen harteilla. Entä miten käyttäydyt silloin kun mies tekee aloitteen? Oletko silloin ujo vai avoin?