Raskauden ensioireet?

Vierailija

Harrastin seksiä kuukausi sitten ilman ehkäisyä. Otin kuitenkin 48 tunnin sisällä jälkiehkäisyn ja kuukautisetkin tuli muutama viikko sitten. Nyt mulla on kuitenkin ollut muutaman päivän ajan hieman outoja "oireita" kuten runsasta väsymystä, tissit ovat tosi arat, pahoinvointia, ruoka ei maistu ja yksi aamu oksensinkin. Lisäksi viikko sitten minulla oli monta päivää lämpöä n.37,3.

Joten kysymys kuuluu, että onko teidän mielestänne mahdollista että olen raskaana siitä huolimatta, että kuukautiset on ollu? Kuinka kauan siittiöt voi elää naisen sisällä?

Ja tarkennuksena että kuukautiset alko puolitoista viikkoa siitä suojaamattomasta yhdynnästä. Harrastin seksiä myös viikko ennen kuukautisten alkamista, mutta sillon tarkistettiin lopuksi että kumi oli ehjä.

Nyt on paha sanoa, että onko kuukautiset myöhässä, koska aiemmalla kerralla je laittoi kierron ainakin ihan hyvin sekaisin. Ostan kuitenkin raskaustestin kun mahdollista. Asun sen verran korvessa että kauppaan ei niin ja näin päästä..

Kommentit (6)

Vierailija

Joo tää on ihan vakiotyyppi et ei pitäs mitään tauteja kyllä olla.. Mua vaan mietityttää hirveesti, että olisko se raskaus tosiaan mahdollinen vaikka ne menkat on tullu sen jälkeen?

Vierailija

Kuulostaa melko vahvasti raskauden alkuoireilta..

Munasolun elinikä on 12-24 tuntia ja siittiöt elävät ja hedelmöittävät noin 72 tuntia, eli kolme vuorokautta. Maksimielinikä on 7 vuorokautta emättimessä. Eli raskaaksi tulemisen mahdollisuus on hyvinkin mahdollinen, jos harrastaa seksiä ovulaatiota edeltävän 72 tunnin ja/tai sitä seuraavien 24 tunnin aikana.

Sanoit myös että otit jälkiehkäisyn 48 tunnin sisällä. Myös ne saattavat saada menkat aluilleen ja luulemaan että 'kaikki on hyvin' ei ei raskaana....

Minulle kun tekikin kepposen. Raskaanahan siinä loppujen lopuksi oltiin..

Raskaustestiä vain hakemaan ! Kaikki selviää, jaksamisia ! <3

Vierailija

Kiitos tästä tiedosta! Testin kävin jo ostamassa, mutta on pakko vähän koota itteeni ennen kuin pystyn sen tekemään ja ehkä annan vielä ainakin päivän aikaa kuukautisille jos ne vaikka alkaiskin.....

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat