Kommentit (12)

nurmur

Töitä, töitä ja töitä.. ammattitutkintoa varten palkatonta työssäoppimista koko kesä. Parhaillaan kahta duunia samaan aikaan juhannuksena tiedossa, huhhuh! Mutta joulun jälkeen uurastus palkitaan kun koulu loppuu ja saa paperit sekä puolen vuoden loman ennen seuraavaa ponnistusta - ammattikorkeakoulua.:)

Tarjoilija

Töissä tämä juuri amiksesta valmistuneen kesä menee. Syksyllä kuitenkin takaisin kouluun niin aika ei tunnu niin pitkältä.

Selviän tästä yksinkertaisesti sillä että sunnuntait kun olen vapaalla teen asioita joista pidän ja vaikka olen arkipäivinä töissä lähden viellä tapaamaan kavereita tai makaamaan aurinkoon kirjan kanssa silloin kun sää sallii. Kesä on aina kesä oli sitä töissä tai ei!

Neuvoja

Töissä menee koko kesä. Voih, ollappa loma! Mutta minkäs teet kun opiskelija olen :) Mutta, selviän sillä että kun suljen työpaikan oven takanani siltä päivältä niin jätän myös työasiat sinne työpaikalle enkä ajattele niitä kotona, vaan teen mukavia asioita illan. Vapaapäivistä taas otan kaiken irti ja nautin vapaasta :)

hihiiii

Käyn sekä töissä että pidän lomaa! Työt eivät ole raskaita, koska teen manikyyrejä, ja asiakkaita ei ole hirveän montaa..ainakaan vielä ei ole ollut..joten saan lomailla rauhassa, sekä välillä ansaita rahaa! Minusta mahtavaa, ja tämä sopii minulle :) 

sussu

Olen tällä hetkellä työtön, työnhaku kyllä käy työnteosta, vaikka ei siitä mitään makseta. Nautin jokaisesta päivästä ja hetkestä mitä vietän työttömänä ja tietenkin Kesästä.

prrrr
Seuraa 
Liittynyt3.6.2012

Olen kesätöissä, koska opiskelen vielä.  Mutta aikaa jää myös lomailuun sillä teen putkeen seitsemän yövuoroa jonka jälkeen minulla seuraa seitsemän vapaapäivää! :) Tämä on unelma kesätyöpaikka sillä viikossa ehtii heittää vapaalle ja työajat ovat säännölliset.

Sanna

Nyt on ensimmäinen kesä, kun töitä on säännöllisesti maanantaista perjantaihin 8-16.. Mutta ei haittaa yhtään, sillä töiden jälkeen on iltaisin aikaa tehdä vielä vaikka mitä, lähteä terassille istuskelemaan ja kaupungille kavereita näkemään, ja vapaat viikonloput ovat luksusta! Perjantai-iltapäivän ja maanantaiaamun väliin mahtuu vaikka mitä :) Ja nyt juhannuksena juuri tehtiin ystävän kanssa 3 päivän minireissu Kööpenhaminaan! Eli kyllä sitä ehtii nauttia kesästä:) Töitä on heinäkuun loppuun asti, sitten 2 viikkoa lomaa tiedossa! Ja silloin saa aurinko paistaa!!;)

Ocean

Lomalomaloma! Kesäloman alussa juhlittiin kaverin valkoista lakkia, jonka jälkeen lähdin ensimmäiseen reissuun. Sen jälkeen palasin kotiin ja lähdin viikoksi leirille isoseksi. Se oli ainoa työ tälle kesälle ja huomenna taas reissun pääle kolmeks viikoksi!

Pilkku

Itselläni menee koko kesä töissä ja yksi päivä on lomaa ennenkuin koulun penkille pitäisi taas mennä istumaan. MUTTA omasta mielestäni on hyvä, kun olen koko kesän töissä. Sillä teen töitä koko kesän ulkona! Nyt kesäkuussa istutin taimia ja tein raivaus hommia taimikoissa. Ja nyt aloitan piha ja puutarha työt maanantaina ja niitä kestääkin elokuun puoleen väliin asti. On mahtavaa tehdä töitä ulkona ja ruskettuakkin samalla ;)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat