mies ja työ

Seuraa 
Liittynyt29.5.2011

Elikkä ongelmana tässä on se että mieheni tekee todella raskasta työtä, ja tottakai hän työpäivän jälkeen hyvi väsynyt, mutta pääongelma on se että meidän suhde on ruvennut kärsimään siitä, meillä ei ole enää paljon ollenkaan seksiä ja mies on työpäivän jälkeen TODELLA äkäinen, hän tulee kotiin ja käskee minun olemaan heti hiljaa.

Ennen meillä oli todella läheistä, mutta nyt mieheni istuu työpäivän koko illan koneella ja eikä puhu minulle juuri mistään ja se tuntuu todella pahalta.

Humalassa mieheni pystyy aina avautumaan ja on silloin taas oma rento itsensä, mutta on ikävää ettei hän puhu minulle avoimesti kun vaan humalassa, ja olen yrittäny ottaa asian puheeksi mutta aina siitä tulee jokin riita aikaseksi.

Ja onhan se ymmärrettävää että on työpäivän jälkeen väsynyt mutta ei ole oikein purkaa sitä toisiin.

Kommentit (3)

Mellyaww
Seuraa 
Liittynyt11.8.2009

Itse olin edellisessä suhteessa samassa tilanteessa.. Erona se, että minä olin se, joka teki raskasta työtä ja olin kotona kiukkunen. Mies lopulta sanoi, että nyt riittää. Hän ei katso enää tota. Että jso työ saa mut tollaselle tuulelle ni oisko aika vaihtaa duunia...

Siinä sitten juteltiin ja itsekin tajusin kuinka väärin olin toiminut parisuhteessani. Purkamalla väsymykseni ja stressin (nykyiseen ex) mieheeni... Menin ja vaihdoin duunia. 

Kaikille se ei tietenkään ole mahdollista. Mutta olet oikeassa. Ei tuo toimi parisuhteessa, mutta raskaan työn jälkeen täytyy ymmärtää antaatoiselle se oma aikansa. Rentoutumiseen ja palautumiseen. Jokaisella se toimii eri tavalla. En keksi kyllä muuta keioa, kuin keskustella miehesi kanssa. Tavalla tai toisella. Myös riidan uhalla. 

Vierailija

Itselläni on vähän samantapainen tilanne oman mieheni kanssa. En toki tiedä onko hänen työntä raskasta vai TODELLA raskasta? Mutta kuitenkin hän on tosi väsynyt haluaa nukkua päiväunia ja haluaa nukku illalla heti kun sänkyyn pääsee ja hän on aina se joka ekana nukahtaa kun minä jään tuijottelemaan kattoa ja mököttämään, kun en saa seksiä tai pitempään kestävää huomiota ennen nukkumaan käyntiä.

Oma mieheni ei ehkä ole kovin äkäinen eikä hän liiemmin pura kiukkuaan minuun. Mutta on vähän semmonen ärtyisä toisinaan ja itseäni lähinnä ärsyttää se, että minä olen se joka yritän lähestyä ja roikkua miehen kimpussa ja vongata seksiä ja hän sanoo yleensä, että "Älä nyt, kun pitää keskittyä tähän", "Joo, kohta..", "En nyt jaksa, väsyttää kamalasti.."

Eli meillä työ ja työn aiheuttama väsymys on tehnyt lähinnä sen, että mies ei liiemmin tee aloitetta enää seksiin ja en tunne, että mies haluaisi sitä vähintään yhtä paljon kuin minä, joskus tuntuu hänen himonsa jopa teeskennellyltäkin joka vie minun fiilikset pois.. Työtä, työtä ja nukkumista vain semmosia ohimennen pusuja ja haleja ja seksiä, joka ei minusta ole enää kovin intohimoista ja aistillista.. Olisi mukava jos mies jaksaisi välillä paneutua minuunkin, ilman että minun täytyy vinkata asiasta. Viikonloputkin saattaa mies olla töissä tai sitten ollan anoppilassa missä ei voi tehdä mitään. Niin välillä alkaa kyllästyttää ja mietityttämään kaikki.

Rakastan miestäni, mutta en voi sille mitään, että kaipaan enemmän läheisyyttä ja spontaania oma-aloitteisuutta seksissä mieheltä. Tämä on ensimmäinen parisuhteeni ja olemme olleet reilu kaksi vuotta yhdessä ja asumme saman katon alla.

jassuu-
Seuraa 
Liittynyt29.5.2011

Kiitos teille kummallekkin kun ootte jaksaneet vastailla! :) 

Saatiin juteltua mieheni kanssa tästä asiasta ja hän sanoi ettei ole käsittäny miltä hänen käytös tuntuu minua kohtaa, ja että hänen pitäisti petrata meidän suheeseen enemmän. Silti minua pelottaa että jos nyt jo suhteemme on kylmennyt tämmöiseksi niin entäs sitten jatkossa?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat