Kuukautisten siirto, nopeaa apua kaivataan!

isohuupaja

Moikka!

Syön cypretyl nimisiä e-pillereitä. Minulla olisi ollut menkat juuri valmistujaisten aikaan, joten siirsin niitä eteenpäin eli en pitänyt lainkaan 7 pv:n taukoa vaan aloitin uuden levyn. Olen nyt tämän uuden levyn n. puolessa välissä ja tajusin että nyt menkkani osuvatkin sopivasti juhannukselle :D osaako kukaan sanoa onnistuisiko se, jos nyt pitäisin (siis KESKEN levyn) viikon tauon jolloin olisi menkat, ja sen jälkeen aloittaisin uuden levyn.  

Olipa sekava selitys, toivottavasti joku ymmärsi ja osaisi auttaa! :P

Kommentit (4)

Nemo

Itse syön e-pillereitä niin, että menkat tulevat vain kolmen kuukauden välein, eli syön aina koko laatikollisen putkeen. Lääkäri sanoi, että kohtu ei puhdistuakseen tarvitse joka kuukausi menkkoja, vaan kolmen kuukauden välein riittää mainiosti. Ja kukapa haluaa niistä kuukausittain kärsiä?! :D

Vierailija

Mä ainakin tein yasminea syödessä useinkin noin, tai tuskin koskaan pidin sitä taukoa oikeessa kohtaa, eikä ollu mitään ongelmia :D Mutta pillerimerkki voi tietty vaikuttaa...

Mindy91

Joo, voit hyvin pitää tauon kesken liuskan, teen itsekin niin välillä ja syön samaa merkkiä. Voit tauon jälkeen syödä liuskan loppuun ja aloittaa sitten uuden :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat