Sinkkuna on hauskempaa!

Kommentit (5)

halinalle

En ole ollut koskaan kateellinen sinkuille. Se on rasittavaa aikaa varsinkin tälläiselle ihmiselle joka rakastaa läheisyyttä ja rakkautta. Nyt erosimme pitkäaikasesta suhteesta poikaystäväni kanssa... ja tämä sinkkuelämä on ihan hirveää! inhottavaa olla yksin enkä aina voi olla kavereiden kanssa.... Mutta ihmiset ovat erilaitsia ja minä en pidä sinkkuudesta.

villijavapaa

Rakastan olla sinkku! Se mahtava fiilis, kun voit pyöriä missä tahansa ajattelematta että joku tuohtuu sinulle tai pommittaa viesteillä koko illan. Voit rauhassa vinkkailla silmää vaikka jokaiselle vastaantulijalle ilman minkäänlaista huonoa omatuntoa, ja pääasia, voit pitää hauskaa kenen tahansa kanssa!

minttu

haluaisin olla jälleen sinkku. saisin nauttia jälleen nauttia ihanasta hiljaisuudesta, ei tarttis olla piika miehelle joka ei osaa tiskata, siivota, pestä pyykkiä. Saan kerätä hänen likapyykkinsä pitkin asuntoo kuin myös likaiset astiat. hän räkii sisällä kuppiin ja sit joskus, oho kaataa sen matolle. mua oksettaa. en saa asentaa tvtä, et kahtoisin videoita. mieheni mielestä se on syntiä, mut sit hän kahtoo tietokoneelta elokuvia kyl. eroaisin, mut kavereitten painostus on niin iso etten uskalla.Eniten mua ärsyttää se, et hän rukoilee ja karjuu kovaan ääneen jopa 14h/vrk. Sen takia ksks naapuria on muuttanu jo pois. hän ei suostu oleen hiljaa kun on hiljaisuus taloyhtiössä vaan jstkaa pulputustaan. :(

Kasikutonen

Minttu, voiko tuo olla edes totta?? Kuulut(te)ko siis johonkin uskonnolliseen lahkoon? Et kuulosta kyllä onnelliselta ainakaan ja elämä on oikeasti liian lyhyt huonossa suhteessa kitkutteluun. Sinulla on kuin lapsi mutta pahempitapainen sellainen paapottavanasi. Aina vaan jaksan ihmetellä miten naiset tuollaisiin edes sekaantuu ja mitä niin hyvää niissä miehissä on että niissä kannattaa roikkua. Olen sitä mieltä, että lähipiirin mielipidettä harvoin kannattaa kuunnella jos se on painostusta pysyä suhteessa, koska he eivät yleensä tiedä suhteen laatua.

Ja mitä tulee sinkkuna olemiseen, olen siinä rajamailla, avioeroamassa mutta en oikeastaan jäämässä vapaaksi sinkuksikaan sillä minulla on mies kiikarissa.

sini

Minttu, toivon että saat voimia erota koska tommoista suhdetta kenenkään ei pitäisi kokea.

Sinkkuuteen, olen sinkku ja tykkään olla. Rakastan vapautta, mutta uskon myös että suhteessakin, ainakin hyvässä suhteessa, on osittain vapautta. Ei nyt tehdä ihan mitä vaan mutta hyvässä suhteessa ei minun mielestä tunne tarvitsevansa kaikkia saada tai tehdä. Tällä hetkellä en pystyisi olla suhteessa, jokainen mies joka kiinnostuu liikaa tuntuu ahdistavalta :D Haluan mennä, tehdä ja olla juuri niin kuin minä haluan ja sinkkuus tuo minulle sen mahdollisuuden. Välillä tuntuu että olisin mies-vihaaja ja välillä ihmis-vihaaja itseni mielessä kun en jaksa katsoa ketään. Ja minulla on tällä hetkellä sinkkuna kivempaa kuin edellisissä suhteissani, ne ei ollutkaan mitään parhaita joista varmaan ahdistus kiinnostuneita miehiä kohtaan johtuu. Olen onnellinen, sen takia varmaan minulla on hauskaa sinkkuna, en tiedä mistä se onnellisuus tulee mutta otan sen vastaan kuitenkin :)

Ymmärrän kyllä että monet inhoaa sinkkuuta, jos kavereilla on poikaystävät tuntee itsensä jäävän usein yksin tai ulkopuoliseksi ja välillä kaipaisi läheisyyttä ja tunnetta että joku välittää.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat