Miesten hygieniatottumukset??

DarkCookie

Eli mua on alkanut nyt todella häiritsemään ja mietityttämään, minkälaiset hygieniatottumukset miehillä yleensä on? Omalle poikaystävälle kun tällainen päivittäinen hampaidenpesukin tuntuu välillä niiin vaikealta, varsinkin viikonloppuisin. Täytyy käskyttää kun pientä lasta menemmän pesulle.

Entä sitten kasvojen pesu ja kosteutus? Käyttääkö miehet kasvovoidetta? Eikös se nyt nykyään ole ihan yleistä.. En vaan pysty ymmärtämään mikä tässä asiassa voi olla niin vaikeaa miehelle. Itsestään huolehtiva mieshän on seksikäs, eikö? Kyllä sen ymmärrän, että mies on mies eikä puunaa naamansa niin kuin me naiset. Mutta sitten ihmetellään että miks en halua olla lähellä, kun henki haisee ja naama p*skasena siinä, niin eipä tee hirveesti mieli pussailla.. :D

Naiset ja miehet, kertokaa mielipiteenne :)

Kommentit (3)

Piuppa

Suorastaan aikoinani järkytyin, kun poikaystäväni pesi kasvonsa hampaiden pesun yhteydessä ja halusi vielä lainata minun kasvorasvaani. Kotona asuessani totuin kahteen ei-niin-hygieeniseen isoveljeen ja isään, joille kaikenlaiset ihonhoitotuotteet ym. olivat pelkkää naisten humpuukia.

Poikaystävälläni ei kuitenkaan ole mitään erityisiä miesten ihonhoitotuotteita vaan käytämme yhteisiä perushygieniatuotteita.

Pelimies 18cm

Lähestulkoon joka aamu hampaiden pesu ja lankaus. Sen jälkee suihkuun, kuorintavoidetta, shampoota ja suihkusaippuaa. Kuivumisen jälkeen kasvojen rasvaus ja dödöä kainaloon. Illalla hampaiden pesu ja lankaus. Kerran pari viikossa kynsien leikkaus ja viilaus. Että näin mulla, taidan olla kyllä melko naisellisesta päästä :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat