Naisen haluttomuus

numb

En huomannut otsikkoa naisen haluttomuudesta, ainakaan näin pikaisesti listaa selatessa... Lienee kuitenkin tuttu aihe.

Mä kärsin haluttomuudesta. Ja koko parisuhteemme kärsii sen takia. Mä haluaisin haluta seksiä, mutta mielummin jopa tyydytän itseäni omin avuin, kun harrastan seksiä mieheni kanssa. Oikeasti, mikä mua voi vaivata? Mua ei kiihota mikään, innosta mikään. Ja on niin hirveetä keksiä kaikenmaailman tekosyitä, kun ei aina haluaisi pahoittaa toisen mieltä. Usein "annan" säälistä. Ja siinä sitten koitan puhkua ja puhista ettei toinen huomaisi miten mua ei yhtään kiinnosta.

Onko ketään saman ongelman kanssa? Onko tähän olemassa joku apu... vai onko tää mun tulevaisuus oikeasti. Mä haluaisin nauttia seksistä ja haluaisin haluta sitä, ja varsinkin haluta ihmistä jota rakastan eniten maailmassa. Mutta kun ei.

Kommentit (3)

Vierailija

ootteko koittanu erilaisia uusia juttuja punkas (tai jossain muualla ;D) ? ja osaako mies esimerkiksi olla tarpeeksi sponttaani puuhissa? :) entä jos itse keksit uusia mahtavia virikkeitä ja yllätyksiä?

Sweet

Omat fantasiat ovat tuossa vaiheessa kyllä tärkeitä! =) Rentoudu, kokeilkaa yhdessä kaikkia uusia juttuja jotka molempia kiinnostaa. Ja tietysti, sun kannattaa jutella poikaystäväs kanssa asiasta ihan rehellisesti, että sua ei innosta vaikka haluaisit. Mulla on ollut samaa hommaa kauankin, haluttaa muttei innosta. En mä koskaan oo tekosyitä keksiny, paree ku sanoo suoraan. Kyllä mies sen ymmärtää ja yrittää sitten kaikkensa. Eihän se voi tietää totuutta jos et vaan sano. Ja sun halut vois olla paremmat kun asia ei vaivaa sua. Mietit ehkä liikoja, että "mitä jos nyt ei taaskaan onnistu, jos mun halut lopahtaa..."? Mulle ainakin tuttu tunne ja sen yli pääsi kun rentoutui ja puhui poikaystävän kanssa siitä. Ja edetkää petipuuhissa ihan rauhassa joka kerta, niin kyllä siinä syttyy, ei saa luovuttaa! =)

ennipenni

Mulla oli jossain vaiheessa tuota ongelmaa, tai huomasin sen vasta kun mies alkoi valittaa että pihtaan. Monesti tuli sitten mies hoideltua käsin kun ei itteään huvittanut. en tiedä miksi. mutta nyt mulla on semmoinen lääkitys missä on sivuoireena yliseksuaalisuutta.. ja joo tähänkään mies ei ole tyytyväinen kun ollaan harrastettu seksiä niin haluan vain lisää ja monta kertaa päivässä. ei ole itselläkään kivaa kun tuntuu että mikään ei riitä kun vaan panettaa. mietin vain että kun lääkitys loppuu alkaako taas haluttomuus. ikuinen oravan pyörä :( 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat