Vaaleat raidat tummiin hiuksiin

Raidoitus

Ystäväni on tulossa värjäämään hiuksiani ja yleensä olen käynyt kampaajalla laittamassa raidat, mutta haluan kokeilla raidoitusta nyt kotona. Eli minulla näkyy vielä vaaleita raitoja ja haluaisin värjätä niiden päälle uusia raitoja. Voinko värjätä vaalealla värillä suoraan vai pitääkö se tehdä värinpoistolla? :)

Kommentit (4)

Vierailija
Raidoitus

Ystäväni on tulossa värjäämään hiuksiani ja yleensä olen käynyt kampaajalla laittamassa raidat, mutta haluan kokeilla raidoitusta nyt kotona. Eli minulla näkyy vielä vaaleita raitoja ja haluaisin värjätä niiden päälle uusia raitoja. Voinko värjätä vaalealla värillä suoraan vai pitääkö se tehdä värinpoistolla? :)

Värjäys kannattaa tehdä värinpoistolla sillä se ainakin tarttuu! Pelkkä vaalea väri ei nimittäin välttämättä tartu tummaan tukkaan ja tulos ei näy hiuksissa. :)

jjenski

Heippa!

Itelläni oli melko tumma tukka ja halusin vaaleita raitoija. En tehnyt värinpoistoa vaan vaalee väri tarttui hyvin :) Kaupoissa myydään sellaista vaaleaa väriä jossa lukee jotai että extra vaalentava tai jotai vastaavaa :D en muista nyt tarkalleen merkkiä enkä mitää mut kyllä itsellä on vaalea väri tarttunut ilman värinpoistoa. 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat