Mies kiinnostunut vai ei?

wooot?

Olen ihastunut erääseen jätkään, jonka kanssa olemme tutustuneet vähän aikaa sitten ja tulleet kavereiksi. Asumme kuitenkin eri paikkakunnilla ja kuukauden sisään olen käynyt monesti hänen paikkakunnallaan, mutta hänellä on ollut aina jokin este näkemiseen. (Yleensä syynä työt tai kipeänä oleminen) Olen saanut luotettavalta lähteeltä tietää, että esteet ovat olleet oikeita eikä keksittyjä.

Kuitenkaan emme ole siis nähneet pitkään aikaan, mutta joka kerta kun emme olekaan nähneet, niin hän laitaa minulle viestiä ja kyselee kuulumisia. Emme ole ennen paljon viestitelleen, paitsi nyt kun pientä kemiaa on ollut havaittavissa.

Onko hän siis kiinnostunut vai ei? Sillä tuntuu, että hän välttelee minua, mutta laittelee silti viestiä ja on kiinnostunut tekemisistäni.

Kommentit (2)

soapie

Voi olla, että tyypillä on siellä omalla paikkakunnalla joku vähän epämääräisessä vaiheessa oleva suhde, ja sen takia hän ei halua tulla siellä päin nähdyksi sun kanssa, vaikka voisi olla vähän kiinnostunutkin. Tää tuli mulle ekana mieleen.

pulassa

ihan pakko vastata ku itellä vähän samanlainen juttu menossa.. tällä mun kaverilla on tyttöystävä omalla paikkakunnallaan, mutta heidän suhteensa oli ainakin välissä vähän vaakalaudalla, sillä mies ei tiennyt mitä haluaa. Viestittelimme miehen kanssa 2 päivää taukoamatta, mutta yhtäkkiä viestien väli pidentyi ja puhelut unohtuivat kokonaan. Sitten näimme miehen kotipaikkakunnalla ja juttu sujui hyvin ja kummallakin oli kivaa. Tapaamisen jälkeen viestittelimme paljon ja mies sanoi olevansa ihastunut minuun mutta häntä pelottaa samalla se, sillä olen häntä hänen mielestään liian paljon nuorempi..(3 vuotta) sen jälkeen mies ei ole itse pitänyt minkäänlaista yhteyttä, mutta jos pidän häneen yhteyttä, hän on kiinnostuneen olonen. mutta viime päivinä hän on vastaillut lyhyesti eikä ole "jatkanut keskustelua" millään tavalla..

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat