yasmin e-pillerit

nutcase--

moikka, mulla kävi tossa viime perjantaina sillai että otin pillerin normaaliin aikaan ilta kahdeksan aikaan ja olin sen verran kännissä ja tällee että yhtäkkiä oksensin, no otin samasta liuskasta lauantain kohdalta pillerin ja sitten yritin ensin ottaa toisen lauantain kohdalta mutta se tippui maahan, olen joutunut nyt koko ajan syömään päivän edellä pillereitä mutta teenkö niin että ku ostan perjantaina lisää niin alotan taas ihan normaalisti eli siis otan periaattees 2 pilleriä. auttakaa pliis.

Kommentit (3)

Toukokuu
nutcase--

moikka, mulla kävi tossa viime perjantaina sillai että otin pillerin normaaliin aikaan ilta kahdeksan aikaan ja olin sen verran kännissä ja tällee että yhtäkkiä oksensin, no otin samasta liuskasta lauantain kohdalta pillerin ja sitten yritin ensin ottaa toisen lauantain kohdalta mutta se tippui maahan, olen joutunut nyt koko ajan syömään päivän edellä pillereitä mutta teenkö niin että ku ostan perjantaina lisää niin alotan taas ihan normaalisti eli siis otan periaattees 2 pilleriä. auttakaa pliis.

Muuten hyvä, mutta ota vaan yks pilleri /päivä, kahta ei tartte ottaa. Pääasia että otat yhden joka päivä (ja jos unohdat, otat heti kun muistat ettet ole liian kauan ilman pilleriä).

Vierailija

Jatkoa ajatellen, se että yksi pilleri liuskasta jää ns imeytymättä elimistöön ei haittaa ( jos ei kyse ole ensimmäisestä viikosta?) . Pienempi pahe on se että ettet ota uutta jos edellisen olet oksentanut tmv. Koska sitten jää aina yksi vajaa ja sekös vituttaa.

Kunhan huolehdit ehkäisystä jotenkin muuten, sen ajan miten yksi pilleri jättää ehkäisyn vajaaksi. Ensimmäisellä viikolla varmaan koko viikko.

jane

mun mielestä sillon vaan syö pillerin päivässä, ja sitte ku ne loppuu ni pitää väliviikon ja alottaa sit tavallaan päivää aikasemmin ku ennen ni uuen liuskan. siis esim. jos oot keskiviikkosin yleensä alottanu uuen liuskan ni alotatki tiistaina siitä eteenpäin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat