kihlautuminen

milba

Olen seurustellut poikaystäväni kanssa kohta vuoden ja haluaisin kihloihin. Poikaystävä tavatessamme sanoi haluavansa rengastaa minut jos se olisi mahdollista. Yhteen ollaan muuttamassa kunhan asunto vain löytyy.

Miten voisin salakavalasti saada poikaystävän kosimaan minua?

Kommentit (5)

Erika88
Seuraa 
Liittynyt29.6.2009

Jos kerran haluat jo kihloihin, mikset itse kosisi poikaystävääsi? Vai oletko yhtä vanhanaikainen kuin minä, ja haluat, että mies kosii? Jos näin on, neuvoisin sua kuitenkin odottamaan, että poikaystäväsi kosii, kun on itse siihen valmis. Mielestäni kihloihin mennään vain, kun molemmat sitä haluaa..

Mellyaww
Seuraa 
Liittynyt11.8.2009

Vuosi on aika lyhyt aika. Kannattaa oikeasti miettiä tarkkaan mitä toivoo. Jos itse arvostaa avioliittoa. Moni suhde kaatuu siihen, kun mennään liian nopeasti eteen päin. Ehkä kannattaisi hetki eka kokeilla sitä yhdessä asumista. 

Mutta mikäli sikäli ajankohta tuntuu kuitenkin oikealta ja "fiksulta" niin en ymmärrä miksi sitä pitäisi salakavalasti vihjailla jos mies itse sanonut haluavansa sitä? Eiköhän hän itse tee asian eteen jotain sitten kun hänestä siltä tuntuu? 

Edamss
Seuraa 
Liittynyt20.2.2012

Me ollaan miehen kanssa asuttu päälle vuosi yhdessä ja hyvin menee ja ollaan mietitty kihlautumista jo, mutta emme ole päässeet siihen saakka vieläkään. :( Vaikka toivon koko ajan, että hän kosisi minua jo. :) Pakko se on kärsivällisesti odottaa ja odottaa...

iidac

menin viime kuun lopussa kihloihin muutaman kuukauden kyselemisen ja vihjailemisen johdosta :) odottavan aika on pitkä mutta kärsivällisyys palkitaan ;)

Crista

Mä voisin sanoa että tiedän miltä susta tuntuu :) Haluan niiin kovasti kihloihin, varsinkin kun syksyllä on alkamassa kahden vuoden etäsuhde. Kihlaus olisi sellainen lupaus ettei tämä tähän etäsuhteeseen kaadu. Avokin kanssa ollaan monesti tästä puhuttu ja molempien kanta on selvä: Minä haluan kihloihin heti ja poikaystävä sitten kun sillä on varaa järjestää kunnolliset häät lyhyen ajan päähän kihlauksesta. No enhän mä sitä voi pakottaa ja itse en kosi koska oon pikkutytöstä unelmoinu romanttisesta kosinnasta.

Mut tosiaan vuosi on oikeesti lyhyt aika, anna asioiden mennä ja jos hyvillä mielin selviittä tokaan vuosipäivään ni sit ei mitää vihjailui vaa ihan suoraa voi puhuu mitä haluu :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat