Auttakaa avutonta...

Vierailija

En oikeasti tiedä yhtä enään mitä minun tulisi tehdä tässä tilanteessa, mutta toivottavasti jollakin on hyviä neuvoja! 

Elikkäs tapasin muutama kuukausi ihanan miehen kun olin juhlimassa perjantai iltaa. Hän tuli autoomme ja juttu alkoi luistamaan hyvin ja sinä iltana jo pussailimme, seuraavana päivänä tämä mies lisäsi minut kaverikseen facebookissa ja aloimme jutella ja juttelimme kaikesta maan ja taivaan väliltä, sitten muutaman päivän päästä taas tapasimme ja mies sieppasi minut heti kainaloonsa kun näki minut ja hän myös kertoi minulle kuinka iloiseksi saan hänet ja hän on tosi onnellinen ku tapaa minut. Miehellä on 2 lasta, ja hän on minua 5 vuotta vanhempi, mutta sen kanssa minulla ei ole mitään ongelmaa. Ongelma on siinä että yhtäkkiä tämä mies alkoi olemaan kumman etäinen, ja kun kysyin häneltä niin hän kielteli asiaa, ja sanoi minulle että se ei johdu minusta. Noh..tässä välillä tapahtui kaikkea ja jotenkin kun näimme niin emme jutelleet niin paljon enään. Muutama päivä sitten olimme juhlimassa jonkun naisen luona ja huomasin heti kuinka tällä naisella ja "minun" miehelläni jutut luisti...olin koko illan hiljainen enkä puhunut paljoa, sitten meidän oli lähdettävä toiseen paikkaan mutta kun pääsimme sinne tämä mies lähti takaisin sen naisen luo. Aamulla suuttuneena laitoin miehelle viestin "taisit herätä vähän väärästä sängystä", johon mies vastasi että hän oli ollu kotona yön. Myöhemmin sain tietää miehen kaverilta että hän oli ollu siellä yön ja siellä oli tapahtunu vähän kaikennäköistä, ja kaiken lisäksi tämä nainen on varattu. 

Mitä minun pitäisi tehdä tai oikeastaan sanoa hänelle..olen aivan ihastunut häneen, joten tämä tuntuu tosi pahalta. Ehkä tämä oli selvä merkki siitä että hänellä ei kiinnosta, mutta en halaisi antaa asian vaan olla vaan haluaisin selvittää asian. Joten onko jollain jotakin vinkkejä että mitä sanoisin hänelle! auttakaa minua!:) 

Kommentit (4)

PS

no älä jumalauta sano mitään. olet kuin et olisikaan ja tilaisuuden tullen käpälöit jonkun toisen miehen kanssa tämän ääliön nenän edessä. jos lähdet tätä asiaa vielä vatvomaan, tulet saamaan pahasti takkiisi.

Vierailija

kyllä itsekkin pidemmän mietinnän jälkeen päädyin juurikin tuohon, en puhu enkä sano mitään, jos herralla oikeasti kiinnostaa nii eiköhän se ite ota yhteyttä. 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat