Kavereita/viikonlopun baariseuraa Oulusta? :)

Jjenni

Hei, olen  juuri pari päivää sitten ouluun muuttanut 19-vuotias nuori nainen ja minulla ei vielä hirveästi ole ystäviä täältä. Olisi kiva tutustua uusiin ihmisiin, saada kavereita ja viikonloppuisin bileseuraa :) Pistäkäähän ihmeessä ketjuun vastausta, olit sitten mies tai nainen ;)

Kommentit (13)

anin90

Moi, täällä Oulussa ikänsä asunut kavereita kaipaava myös=) Tosin hiukan sua vanhempi(22v) mutta henkisesti ikuinen lapsi :D Ystävät jotenki kaikonnu vuosien myötä kun kaikilla on oma perhe ja työt jne.. Mikään hirvee bilehile en enää oo mutta tykkään kyllä käyä sillontällön tanssimassa:) Ois kiva saada joku kaveri jonka kanssa vois kesällä käyä biitsillä ja kahvilla/shoppailemassa ^^ (miksei toki myös juhlimassa!)

Mantsu

moikkaa, mää oon 20v nainen ja ittekki ettiskelen viikonloppu/bileseuraa ja toki kelepaa shoppailuseura jne:)) tuntuupi että kaikki kaverit seurustellee niin eivät taho lähtiä mihkää. olisikohan sulla vaikkapa sähköpostia jossa voisi enempi jutustella=)?

jmariak

Moi !

täälläki ois yks shoppailu, leffa, biletys, kahvittelu yms seuraa vailla :) tosi iso osa kavereista on muuttanu muualle opiskeleen, kun taas itse pidin välivuoden, joten uudet kaverit ois tosi tervetulleita. Oon 20v nainen, Oulusta ja sinkku. Muoti, liikunta, ruoanlaitto, matkustelu, sisustaminen, lukeminen, eläimet, tanssiminen, leffat on juttuja mistä tykkään.

mut laittakaa viestiä jmariak@hotmail.fi  (:

meitä näyttää olevan niin paljon, et ois ihan huippuu saada vaikka joku tutustumisilta järjestettyä lähiaikoina ? ;)

kts

Hei !

Onkohan tämä keskusteluketju edenny mihinkään ja tuliko tutustumisiltaa järjestettyä? :-) olisi myös mukava tutustua uusiin ihmisiin! Olen 20-vuotias ja Oulussa opiskelen. Itse pidän eläimistä, musiikista, lukemisesta, elokuvista .. ja monesta muustakin! Joku porukka olisi mukava saada kasaan tai sitten liittyä ehkä jo johonkin porukkaan? :)

maa

Moikka!

Täälläkin 22-vuotias Oululainen mukava ja sosiaalinen tyttö kaipailis uusia tuttavuuksia ja tuulia elämäänsä! Melkein kaikki kaverit kaikonneet etelämmäs suomeen opiskelemaan tms. Mulle saa laittaa ihan reilusti viestiä, minusta saa menevää ja mukavaa kaveriseuraa, ois tosi kiva löytää samanhenkisiä ihmisiä! :)

maaliska@gmail.com

Vierailija

Hei,

Olen 42 vuotias nainen, just eronut, kaipaan lähinnä naisbaari seuraa esim huomiselle illalle 05.01.2013 ?  Kenties voitas ystävystyäkin :-), en ole kuitenkaan kiinnostunut seksuaalisesti millään tavalla naisista, vaan lähinnä rehellisita ajatusten vaihtamista ja kaveruutta. Ota rohkeasti yhteyttä! :-)

Vierailija

Hei

Täällä myös yksi 19-vuotias nuori nainen Oulun suunnalta, muutto parin kuukauden sisällä tuohon keskustaan tai lähistölle. Etsin muiden tähän keskusteluun osallistuneiden tapaan seuraa baariin/viikonlopuksi. Omat kaverit kaikonneet opiskelemaan muille paikkakunnille ja ouluun jääneet kaverit seurustelevat ja näyttävät unohtavan, että heillä on muitakin ystäviä kuin poikaystävät. 

Olisi mahtavaa löytää uusia ihmisiä joihin tutustua! :)

Vierailija

Moikka,

laitanpas minäkin korteni kekoon eli juuri äskettäin 30 vuotta täyttänyt neitonen olisi myös kovasti etenkin uusien baarikavereiden tarpeessa :)

Mullakin se tilanne, että suurin osa kavereista lähtenyt pois Oulusta ja ne harvat,joita täällä on vielä jäljellä, eivät ole enää kovinkaan innostuneita tuolla yöelämässä käymään. Ei sillä,että itsekään siellä jatkuvasti jaksaisin pyöriä,mutta kerran-pari kuukaudessa tulee aina sellainen menofiilis ja silloin ois kiva olla naispuolista seuraa olemassa :) 

Itestäni vielä lyhyesti sen verran,et olen osa-aikaisessa työssä, asun poikaystävän kanssa, mulla on 2 kissaa ( olen todella eläinrakas ) jaja...noh luonteeltani olen sellainen ei-koskaan-liian-aikuinen eli tykkään hassutella ja huumorini on välillä melkoisen hurttia :D Kaikki naisellinen höpsötys on myös sydäntä lähellä :) 

Sellasta, viestiä vaan tulemaan :)

elsi.j@suomi24.fi

Vierailija

Täällä ois kans yksi opiskelija tyttö (24v) joka haluis löytää uusia kavereita. Olen syksyllä muuttanut Ouluun ja koulusta ei oikeen sitä naispuolista kaveri seuraa alasta johtuen ole löytynyt, niin josko tätä kautta sitten? :)

Ois kiva kun löytyis immeisiä seuraks kahvitteluun, kuntoiluun/lenkkeilyyn, ja tietty juhliminenkin on hauskempaa isommalla porukalla! :)

Sähköpostia voi laittaa osotteeseen: tytto12@gmail.com

Vierailija

Heissan! Täällä ois  20 v. nainen uusia ystäviä vailla. Ouluun aika vasta muuttaneena en tunne vielä hirveän hyvin paikkoja tai saanu vielä uusia kavereita. Elikkäs saa laittaa viestiä, jos haluat vaikka ihan vaa keskusteluseurasta baarikaveriksi ;) Huumorintajua löytyy, mutta ossaan vakavoituakki ja mun kans on helppo puhua asiasta ku asiasta :) h0lly92@hotmail.com (meseen voi myös lisätä jos joltaki vielä sellane sattuu löytymään :D )

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat