Liikunta/terveys/kauneus/laihdutusblogeja!

Vierailija

Jos blogistasi löytyy jotakin edellämainituista aiheista niin linkkapa se tänne! Myös lukemanne hyvät blogit ovat tervetulleita:)

Sivut

Kommentit (24)

Cik
Seuraa 
Liittynyt13.9.2010

Olisi kiva lukea myös sellaisia blogeja, jossa syödään ihan tavallista suomalaista perus ruokaa eikä pelkästään näitä nykyaikaisia laihdutusruokia. Itse ainakin olen tottunut syömään leipää aamu- ja iltapalaks, päivällä jotain tavallista ruokaa esim. jauhelihakeittoa, lihapullia tai vaikkapa uunimakkaraa! Kyllä tällaisillakin ruuilla pystyy laihtuttamaan, mutta haluaisin vinkkejä! :)

neiti m.
Cik

Olisi kiva lukea myös sellaisia blogeja, jossa syödään ihan tavallista suomalaista perus ruokaa eikä pelkästään näitä nykyaikaisia laihdutusruokia. Itse ainakin olen tottunut syömään leipää aamu- ja iltapalaks, päivällä jotain tavallista ruokaa esim. jauhelihakeittoa, lihapullia tai vaikkapa uunimakkaraa! Kyllä tällaisillakin ruuilla pystyy laihtuttamaan, mutta haluaisin vinkkejä! :)

Näköjään mun blogi olikin jo tuossa yllä mainittu, mutta laitan itse vielä vähän "mainosta" tsemppareiden toivossa. Mä syön ihan tavallista ruokaa (ainakin toistaseks ;D ) ja herkkujakin mahtuu joka viikolle. Tuloksia on silti tullut. Tervetuloa kurkkaamaan :)

http://backtobeingwhoiwas.blogspot.fi/

Vierailija

inmotionblogi.blogspot.com

Keskittyy pääasiassa liikuntaan, tosin välillä sivuaa reissaamista (etenkin aktiivisena pysymistä myös tien päällä sekä liikuntalomailua) ja nyt olen pari ruokajuttuakin kirjoittanut :) ei kuitenkaan mikään laihdutus- tai muunkaanlaiseen kuntoon varsinaisesti tähtäävä blogi, vaan ihan puhtaasti liikunnan ilon ylistämistä! Pyrin testailemaan uusia lajeja ahkerasti ja raportoimaan millasta oli, kertoilen puolimaratontreenini edistymisestä ja viimeisimmistä vaate-/välinehankinnoista.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat