Mies otti yhteyttä yhdenillanjutun jälkeen??

Vierailija

Heissan, haluisin saada teidän mielipiteitä yhteen asiaan kun en itse päse mihinkään tulokseen ... :)

Eli nyt kävi näin, että tapahtui elämäni ensimmäinen yhdenillanjuttu (ja itseasiassa menetin neitsyytenikin, jota mies tosin tuskin huomasi) ja tämä tapahtui siis vähän päälle 2 kuukautta sitten jo.. Lähetiin isommassa porukassa jatkoille tämän herran ja kämppistensä luokse, jossa siemailtiin viiniä ja juteltiin ja meillä synkkasi mielestäni hyvin.  Tilanne päätyikin seksiin johon taisin itse tehdä aloitteen...

Mies oli tosi herrasmiesmäinen, oli halunnut mun jäävän yöksi "anna mä annan sulle t-paidan, haluutko jotain syötävää, älä nyt mee vielä", ja halusi halia ja nukkua sylikkäin. Lähdin kuitenkin pois aamuyöllä koska mulla oli oikeasti tärkeitä juttuja aamulla. Mies pyysi numeroni, saattoi taksiin ja pussasi vielä hyvästiksi.  3 päivää sen jälkeen tuli viestiä että pääsinkö kotiin turvallisesti.

Meinasin eka jättää vastaamatta mutta tekstasinpa kumminkin ja jotain höpöteltiin ja tuli kysymys että aionko eksyä hänen kotikulmilleen enää baariin.  Asun siis vähän isommassa kaupungissa, enkä enää Suomessa.

Tilanne on mennyt siihen että tekstaillaan joka viikonloppu. Vuoroin hän ottaa yhteyttä ja vuoroin minä, useimmiten kyllä sillonkun olen muutaman lasillisen juonut viiniä. Hänestä en tiedä kuin ettei koskaan vedä kännejä, ottaa muutaman korkeintaan mutta käy ulkona, ja saattaa lähteä kotiin kesken illan ja vaikuttaa selväpäiseltä eli menee vaan kai kotiin nukkumaan.

Viesteissä on flirttiä vaikka muille jakaa, siis miehen puolelta. Mm. huono ilta, ja kun kysyn miksi, vastaus kuuluu "koska sä olet siellä ja mä en ole" jne. "mulla saattaa olla shampanjaa täällä kotona" mut toisaalta välillä on ihan normaalejakin, ilman mitään seksuaalista värettä/vihjettä. Mies on englanninkielinen ja päätti lähettää myös suomeksi viestejä jostain syystä.

Ollaan nähty livenäkin just siellä samassa baarissa, mutta törmäsin siellä ruuhkassa sattumalta just tän miehen nenän eteen ja kaveri siitä veti mut pois ni ei puhuttu mitään.  Mieskään ei tullut puhumaan mitään, mutta baari meni kiinni 12 ja lähdin kotiin ja parin tunnin päästä oli tullut pari viestiä, jälkimmäinen oli "et taida puhua mulle nyt"  vastailin siihen sitten että taisitpas olla samassa baarissa.  Hän vastasi ; "niin olin ja sä juoksit karkuun"

Välillä kyselee että oonko ulkona ja muuta.  Ja flirttiä viesteissä on. Näin miehen myös kaksi viikkoa sitten ja törmättiin taas siellä baarin ruuhkassa ihan kirjaimellisesti,  mies väläytti kyllä sellasen hymyn et huhuh ja tervehdittiin ja jatkoin kaverin kanssa matkaa kun takaa puski porukkaa.  Myöhemmin mies lähetti et "sä se jatkat mun ignooramisen"   Näin miehen ohimennen baarissa myös viime vkl mutta ei taaskaan juteltu (huoh) ja mies lähetti yöllä että "näytit söpöltä tänään

Onko tässä nyt enää seksistä kyse kun on kulunut 2 kuukautta? Kertokaa rakkaat ystävät!  Itse olin aluksi seksimielellä mutta olen alkanut kehittää jotain vakaa mielenkiintoa tätä henkilöä kohtaan. Ja kyseessä ei ole siis suomalainen mies vaan englantia äidinkielenään puhuva 33- vuotias.  Itse olen 21 (sekin vielä!)

Kommentit (6)

Uni

Kyllä tuo minun mielestäni ainakin miehen puolelta aika vakavalta vaikuttaa.. Ehkä voisitte koittaa järjestää treffit jossain muualla kuin kotona tai baarissa, menisitte vaikka syömään ja tutustumaan kunnolla. Luulisi siellä asian selviävän.

vanessa

Samaa mieltä, suhun on ihastuttu! Kannattaa mennä treffeille kokeilemaan jos sitä haluat. Eihän siin mitään menetä:) Paitsi että onhan tuo ikäero ainakin omasta mielestäni suurehko, mutta, up to you!:D

Vierailija

Nokun pääsiskin sinne treffeille asti jossain vaiheessa.. Itsehän en rupea kysymään hahha :D

Tässä kävi nyt niin, että päädyttiin taas sänkyyn.  Menin miehen luoksen parin lasillisen jälkeen ja hän oli siis selvinpäin kotona ja tuli hakemaan mut.   Seksi oli ihanaa niinkuin aikasemminkin ja löhöttiin ja juteltiin.  Mies kyseli paljon kaikkee että miten mun työt ja muuta vastaavaa.  Tällä kertaa jäin sinne nukkumaan ja otin sen t-paidan vastaan.  Aamulla oltiin jossain vaiheessa heräillä ja mies hipsutteli mun selkää pitkään ja taas nukuttiin.   Päivällä mies nousu sängystä ylös ja lähti huoneesta, jolloin puin vaatteet päälle ja aloin tekemään lähtöä.  Jotenkin taas se viileävaihe tuli päälle vaikka periaatteessa en haluaisi olla torjuva tälle miehelle.. :(  En vaan voi olla varma, että halusiko mies mun pysyvän enää siellä ja en tosiaankaan halua aiheuttaa mitään kiusallisia tilanteita.   Mies sitten boksereissa hääräsi siellä keittiössä kun tulin huoneesta ulos ja sanoin että meitsipäs lähtee nyt.   Mies kyseli että millä menen kotiin aj tiedänkö mihin mennä jne, johon sanoin etten tosiaa tarvitse saattajaa.  Mies pussasi vielä musta aika hellästi mua siinä, mut ite olin vähän nihkeenä ja lähdin jo ovelle päin.  Mies seurasi vielä ovelle ja jäi sinne bokserit jalassa huutelemaan heippa ja "see you"

Vähän harmittaa oma tyhmä käytökseni nyt, mutta ei voi mitään.  En yhtään tiedä mitä mies ajattelee musta, enkä tosiaan viitsi minään riippakivenä hengailla siellä koko päivää.   Ihastuksestakaan en tiedä, ääh.  Voi tosin johtua siitä, et oon aika jäärä siinä suhteessa et pyhpah kukaan voi muhun ihastua.  Antakaas kanssacosmosisaret palautetta!

Vierailija

Anteeksi kaivaa tämä vanha aihe esiin taas.  Mutta niinhän siinä kävi, kesäkuussa tosin jo, että koetin lähettää miehelle viestiä johon tämä vastasi; "älä tekstaa enää ja poista mun numero"   Taisin vielä vastata jotain tyhmää ja loukkaavaa takaisin.    Samana kesäkuun viikonloppuna näin miestä baarissa kaverinsa ja kahden naisen kanssa. Mies esitti ettei tunne minua kun kävelin ohi, mutta murto-osan ajan näin katseesta jotain, mitä en osaa tulkita.

Pari päivää myöhemmin lähetin viestillä vielä anteeksipyynnön, että olin vaivannut ja muutenkin vastannut törkeästi takaisin. Viestin loppuun laitoin vielä, että nyt jätän hänet rauhaan (ja myönsin että mun puolelta oli jotain tunnetta ilmassa!!!!!!)   Mies vastasi heti takaisin, ettei tarkoittanut olla niin töykeä. hänellä on tyttöystävä nyt, ja halusi että pidän itsestäni huolta ja plaaplaa.

Sen jälkeen en nähnyt miestä ja unohtaminenkin koitui yllättävän vaikeaksi.  Kuitenkin muut asiat tulivat mieleen ja hengailin/harrastin seksiä muidenkin kanssa, ja jopa taisin vähän ihastua toiseen mut näköjään sain pakit häneltäkin.   Kävin joskus tässä yhdessä baarissa missä mekin tavattiin, mutten nähnyt miestä koskaan ja oletin hänen olevan tyttöystävänsä kanssa kotona ja painoin asian taka-alalle.

Kuitenkin keskellä kirkasta päivää pari viikkoa sitten, nyt syyskuussa, melkein 3 kk myöhemmin, mies käveli yksin vastaan.  Lähellä mun kotia, ja kaukana omastaan.  Olin ystäväni kanssa ja leukani putosi miltei maahan asti varmasti hämmästyksestä.  Mies selkeästi näki minut, koska nopeutti askeleitaan ohitseni.  Ajattelin taas unohtaa miehen kokonaan.    Kuitenkin seuraavana lauantaina eksyimme kaverini kanssa juuri siihen baariin, jos hämmästyksekseni olikin tämä mies myös, parin miehen porukassa, välillä ohimennen tuijotellen. Tanssilattialla mies tuijotteli välillä myös ja pysytteli noin 5 metrin etäisyydellä.  Jatkoimme ystävien kanssa vielä yökerhoon parin miehen kanssa, keiden kanssa ystäväni juttelivat ja tämä "mun mieheni" oli sielläkin jostain syystä.  Ei tosiaankaan siis puhuttu mitään koko iltana. Itse taisin halata jonkun miehen kanssa tanssilattialla minkä tämä tyyppi tottakai näki.

Nyt tänä viikonloppuna taas mentiin tuohon baariin sattumalta, ja mies oli siellä taas yhden kaverinsa kanssa.  Kaveri sanoi suoraan tälle miehelle että "Emelie on tuolla"  ja mies kääntyi katsomaan.  Ompa ilmiselvää?  Mies sitten löysi jonkun ns hoidon, vai kenties oliko tyttöystävänsä ja tuli siihen viereen tanssimaan ja hinkuttamaan tämän naisen kanssa.  he lähtivät baarista aikaisemmin kuin minä ja ystäväni, mutta odottivat ulkona ja mies lähti näyttävästi tämän naisen kanssa pois.

Onko tämä mielestänne jotain kostonhimoa vai sattumaa vai mitä?  Itse aion nyt vältellä kyseistä baaria todennäköisesti, koska en halua törmätä mieheen enkä katsella häntä.  Toisaalta mieleni teki mennä juttelemaan (ihan kaverimielessä ja sillai no hard feelings) mutten tiedä reaktiota ja kannattaisiko antaa asian vaan olla.

Lenune

Ehkä kannattaa antaa olla. Aiheutat vain itsellesi pahaa mieltä. Jos miestä kiinnostaisi niin eiköhän hän tulisi juttelemaan tai ottaisi muuten yhteyttä. 

En tietenkään tiedä miehen elämästä, mutta jos 33-vuotias mies on sinkku, ilman että on eronnut esim. 10-vuoden liitosta, niin minulla ainakin soi päässä vähän kellot, että huh... sitoutumiskammoinen vaiko jotenkin muuten parisuhteeseen sopimaton yksilö. Ja tuo vielä, että ilmeisesti hän pyörii "nuorten mestoissa" ja iskee huomattavasti nuorempiaan, ei kerro kauheasti kypsyydestä, pari vuotta ikäeroa lisää niin jätkä vois olla isäsi... (Ja 5-10 vuotta eteenpäin niin vaihtaisi kumppanin nuorempaan ja kauniimpaan.) Tuo kahden kk tiivis yhtedenpito kuulostaisi suomalaisessa kontekstissa ihan selkee, ltä kiinnostukselta, mut ulkomaalaisilla on monestikin hieman kohteliaampi ote ihmisiin, vaikkeivat olisikaan kiinnostuneita kuin  seksistä, että siitä on paha sanoa.

Mut anna olla. Ei tuo ole reilua sua kohtaan, ja voit käydä edelleen siellä baarissa jos on hyvä paikka. ignooraat vaan miehen täysin itsekin :D

Vierailija

Joo pidettiin siis yhteyttä 3 kk ja sitten tuli tämä.  Ajattelin kyllä itsekin nyt jättää miehen kokonaan unholaan.  Itseasiassa tapasin toisen, joka kiinnostaa, mutta sain ilmeisesti pakit :(   Ja sitten tämä mies ilmaantui uudestaan näkösälle ja ns. vanhat tunteet tuli pintaan mutten tiedä kuinka vahvasti itsekään.   Jotenkin vaan näyttää, että mies olisi taas jotenkin kytiksellä, ja kun hänen kaverinsaki sanoi että "emelie on tuolla"    Tuollainen jöröjukka hän oli ennenkin, marisi jos en tehnyt itse aloitetta.  Tuntuu jotenkin, että mies ehkä jopa aristeli mua :D  

Tuota, että 33- vuotias sinkku niin olen itsekin miettinyt että varmaan jotain vikana, täytyy myöntää.  Tosin 10 vuoden suhdetta en tosiaankaan oleta, harvat oikeasti löytävät parikymppisenä sen elämänsä kumppanin.  Ja sekin, että jos hän oikeasti löysi parisuhteen, niin pystyi pitämään sen pari kuukautta nyt vain, en tiedä.   Mutta siis mun oma käytöskin oli niin ala-arvoista ja kylmää, että huhhuh.

Ja tuo baari siis on tavallaan tarkoitettu hänen maan asukeille, jotka asuu tässä maassa.  Se vaan on hyvä pubityylinen bilepaikka, jossa käy monien muidenkin kansallisuuksien edustajia.  ja se baari on vielä lähellä hänen kotiaan, eikä mikää nuorisomesta varsinaisesti, suurin osa on 25-30 jopa.  Itse en asu kovin lähellä, mutta käyn baarissa hyvän tunnelman vuoksi ja siksi kun mun kaveritkin edustaa tätä kansallisuutta.  Mies joskus aikasemmin vihjaili, että aika usein käyn hänen kotinurkillaan, vaikka asunkin vähän kauempana.  Tiedän, että hän tarkoitti että käynkö siellä hänen takiaan/etsimässä häntä.

Mutta tosiaan, mies saa jäädä nyt unholaan ja ignooraan miehen kokonaan niinkuin aikaisemmin.  Kiitos vastauksesta :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat