Onko sinulla kauneuspulma?

Kommentit (15)

moixxxx

Miten saisin sääret kauniiksi? olen sokeroinut sääreni mutta iho on karmean näköinen, toisessa sääressä tummia tälpiä sääriluun kohalla, ja molemmissa kaikki punasia näppylöitä, reisissä myös jonkun verran..

mary

Miten saan parhaiten peitettyä kasvojen ihon väri eroja. Minulla on muuten hyvä iho mutta katkenneita verisuonia poskipäsissä ja silmä luomissa verisuonet näkyvät todella selvästi ja silmän aluseni ovat tummat. 

mau

mulla on älyttömän helposti rohtuvat huulet. mikään muu ei pidä niitä edes kohtuullisessa kunnossa, kuin huulirasva ja sekin kohtalaisen lyhyen aikaa. juhlimaan on kuitenkin ikävä lähteä, jos ei pysty meikkaamaan huulia, mutta huulipunat ja kiillot kuivattavat huulet. mitä teen?

Vierailija
mau

mulla on älyttömän helposti rohtuvat huulet. mikään muu ei pidä niitä edes kohtuullisessa kunnossa, kuin huulirasva ja sekin kohtalaisen lyhyen aikaa. juhlimaan on kuitenkin ikävä lähteä, jos ei pysty meikkaamaan huulia, mutta huulipunat ja kiillot kuivattavat huulet. mitä teen?

miule on tää sama ongelma ja huomasin että tietyissä huulirasvoissa jossa on liian voimakas haju tai ne "maistuu" jollekin, aiheuttaa heti rohtumisen, joten kannattaa valita tuotteita joita et ole kokeillut ja katsoa mikä ei aiheuta. Mie oon tehnyt niin että laitan ensin vähän huulirasvaa huulille, annan sen "kuivua" ja sitte laitan huulikiillon tai huulipunan ja annen sen olla siinä vähän aikaa ja sitten laitan sormen päälle vähän päälle huulirasvaa, auttaa jos on oikenlaista huulipunaa/huulirasvaa. Toivottavasti auttoi!:)

Vierailija
riidu

miten osaan laitaa rajauskynällä nätin rajauksen silmään ja miten hiukset kiharetaan.

Kannattaa kokeilla kotona peilin edessä mikä näyttää sinusta hyvältä sinulla, jos et keksi miten laittaisit niin kato vaikka netistä joitai kuvia jossa on. Kannattaa kokeilla tavallisella kajaalilla ensin, ja sitten vasta laittaa eyeliner:)

Vierailija

Itselläni olisi hakusessa hyvin vaalea meikkivoide, joka ei kuivata ihoa. Peittävyyttä ei niin hirveästi tarvitsisi olla. Käyttämäni meikkivoide on jälleen poistunut markkinoilta, joten saman ongelman edessä ollaan jälleen... Voisitko sinä auttaa?

jenilee

Miten saisin hiukset näyttämään näteiltä, kun ne ovat auki? Ne vain pöhöttävät joka suuntaan, eikä silottavat tuotteet auta ja ne latistavat hiuksia liikaa. Arkiaamuisin ei ole myöskään aikaa millekkään raudalla muotoiluun. Minulla on puolipitkät hiukset.

tiu_

Itselläni olisi hakusessa hyvin vaalea meikkivoide, joka ei kuivata ihoa. Peittävyyttä ei niin hirveästi tarvitsisi olla. Käyttämäni meikkivoide on jälleen poistunut markkinoilta, joten saman ongelman edessä ollaan jälleen... Voisitko sinä auttaa?

Miten olis bb-voide?

i'mbosible

Täällä kaivattaisiin pikaista apua!

Joudun matkustamaan ensiviikolla melkeinpä suomen päästä päähän linja-autolla ja seuraavana päivänä olisi tiedossa melko suuret juhlat. Joudun matkustamaan yötä vasten ja seuraavana aamuna pitäisi olla jo melko freesinä.

Mitä siis voisin tehdä itselleni etten olisi aivan nuutuneen näköinen seuraavana päivänä juhlissa? En osaa kunnolla nukkua linja-autossa ja stressaannun helposti pienen paineen alla. Päänvaivaa myös tuottaa, että miten voisin tehdä järkevimmin meikin ja hiusten kanssa? Suunnitelmissa olisi laittaa hiuslisäkkeitä kampaukseen ja tekoripset juhlameikkiin sekä nätit tekokynnet. 

tttts

Miten saisin sääret kauniiksi? olen sokeroinut sääreni mutta iho on karmean näköinen, myös ihokarvat ovat erittäin ongelmalliset kun edes tuo sokerointi ei auta, tulee sisäänkasvaneita ja karvat katkeilee. Sheivatessa sänki on jo parin tunnin päästä takaisin. Vinkkejä miten kasvua saisi hidastettua? Edes sortseja kehtaa käyttää vaikka muuten haluaisin :( HELP!

Finnileuka :(

Minulla on paljo finnejä leuassa. Käytänpäivittäin kasvonpuhdistusaineita. Ne eivät vain lähde. Finnien päät ovat yleensä keltaisia. Miten saisin ne lähtemään? Kannataako niitä puristella?

Vierailija

mitkä puhdistus aineet ja meikkivoide ja puuteri sopisivat helposti punoittavalle, herkälle, pintakuivalle iholle ? se saisi peittää hyvin kun on vähän finniarpiakin. Kiitos jo etukäteen jos saan vastauksen !

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat