Mitätön :( ?

mimi

Olen ollut suhteessa poikaystäväni kannsa melkein 3v. , asumme saman katonalla. 

Kaikki on suhteessa hyvin paitsi koko 3vuoden aikana eräs asia aina on piinannut. Poikaystävälläni on lapsi yhden illan jutusta, jonka tämä hoito halusi väkisin pitää. Alussa hän hokesi minulle miten se ei tulisi vaikuttamaan suhteeseemme, mutta kun suhde meni vakavasti se alkoi häiritä.. Aina kun mieheni halusi nähdä lastaan hän ei halunnut minua mukaan  pyysi menemään piiloon tai jäämään pari korttelia aikaisemmin pois jottei minua nähtäisi vain, jotta hänen seksi hoitonsa ei pahoittaisi mieltään. Tuntuu siltä kun minun tunteillani ei olisi lainkaan väliä :( Poikaystäväni haluaisi mennä naimisiin kanssani pian, mutta en tiedä mitä tehdä, miten voin mennä naimisiin ihmisen kanssa joka ei halua ex hoitonsa näkevän minua vain jotta hän ei pahoittaisi mieltään. Olen yrittänyt jutella asiasta hänen kanssaan mutta hän vain huutaa ja lopulta lähtee pois. Rakastan lapsia, mutta hänen lapsen lähelle en uskalla edes mennä kun minua sivuutetaan näin. On todella ahdistunut ja pettynytolo :'(

Kommentit (6)

Sisie

Ei siinä varmaan muu auta kuin koittaa puhua vaan. Sanoa että sinuun sattuu todella kovin ja ja et halua että sinut piilotetaan tuossa tilanteessa koko loppuelämä. Meinaan eihän siitä yhdessä elämisestä tule mitään jos sinuun sattuu kokoajan ja et saa asiaan muutosta. Tarviihan se asia selvittää. Ei se ole kiva jos sinut kokoajan "piilotetaan". :/ Koitat vaan tehdä asian selväksi, että se vaivaa sinua todella.

mimi

Kiitos vastauksesta.

Olen yrittänyt kaikkeni, en vain tiedä enään mitä tehdä. Pistää vain mietittämään tollainen tapa että salaako jotain vai onko edelleen tahaptumassa jotain kun en saa olla mukana. Vaikea luottaa poikaystävääni kun kohtelee noin ja varsinkin kun sain selville että jutellut muiden naisten kanssa.. pyytäen sekoilemaan joku kerta, puss puss ymmä muuta. Väittää kuitenki että ei ole koskaan tehnyt mitään vain jutellut ..eikä siinä kuulema ole mitään pahaa. 

Lea

Mikäli miehesi jonka kanssa olisi aikomus mennä naimisiin asettaa seksi suhteen tunteet sinun edelle niin miksi haaskaat aikaasi sellaiseen?! Jos hän ei osaa arvostaa sinua ja ottaa SINUN tunteita huomioon niin ei tule avioliitossakaan kohtelemaan toisin. Silloin sinuun vain tulisi sattumaan enemmän.  Itse en ikinä hyväksyisi vastaavaa enkä astuisi avioliittoon mikäli seurustellessa kohdellaan jo noin. Ja se vielä että ollaan juteltu muiden naispuolisten kanssa tuohon sävyyn, on varmaankin idiootti kun kuvittelee että tuollainen on soveliasta. 

vanessa

Samaa mieltä edellisten kanssa, pidä pintasi:)! Avioliitto on suuri juttu ja en siihen hätiköiden lähtisi, varsinkin jos jokin asia häiritsee ja toinen vain kiukuttelee asiasta puhuttaessa..Vetoa tunteisiisi ja kysy että onko sinun vai ex hoidonsa tunteet tärkeämmät......Ja että mikä se pointti on siinä että ex hoito ei saa nähdä sinua ja jos hän kertoo sinulle niin kerro mullekkin, en tajua:D

Voimia:)

Heimo Vesa

Tuskinpa miehesi exänsä takia tuolla tavalla käyttäytyy. Itselleni tulee ainakin ensimmäisenä mieleen, että miehesi pelkää exänsä jollain tavalla "kostavan", mikäli huomaa miehelläsi olevan seurustelukumppani. Yhden illan säädöt kun voivat olla ihmisinä aivan millaisia tahansa. Miehesi saattaa pelätä konfliktia äidin kanssa siksi, että tämä saattaa (epärationaalisesti) ottaa itseensä, ja tämän seurauksena vaikeuttaa miehesi mahdollisuuksia nähdä omaa lastaan. Onko miehelläsi ja tällä naisella yhteishuoltajuus, ja onko tapaamisoikeuksista sovittu paperilla? Jos ei ole, on naisella kaikki kortit käsissään. Jotkut ihmiset ovat vain niin perseestä, että kiristävät yhteisen lapsen kautta.

mimi

Mieheni ei yleensä kuuntele kun on hänelle asiaa tärkeistä asioista.. :/ Laitoin pitkän kirjeen :DD Ihme kyllä .. asiat muuttuivat, kun piti lasta nähdä menimme yhdessä.. eikä siinä ollut mitään ihmeellistä. Itsekkin varmaan tajusi nyt oman mokansa. Saa nyt nähdä kauan tätä menoa jatkuu. Nyt on osittain parempi olo, mutta odotan vielä ettei tilanne mene samalaiseksi kuin ennen..

Kiitos kaikille neuvoista :)) auttoi!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat