Naisten aloitteista / vinkeistä

anonyymi

Moi!

Ajattelin kysyä suoraan naisilta otsikon mukaisesta aiheesta, joka on jonkin aikaa vaivannut minua. Miten naiset tekevät aloitteen baarissa, taikka muualla, jos ovat kiinnostuneet miehestä? Vai pitääkö miehen tehdä oma aloitteensa täysin ilman minkäänlaista vinkkausta, että kontaktin otto olisi suotavaa? Jokuhan on joskus väittänyt, että todellisen aloitteen tekee nainen omilla vinkeillään (flirtti, yms.), johon mies vastaa omalla suoremmallaan.

Varsinkin pari omakohtaista kokemusta ovat jääneet mietityttämään:

Olin kaverin kanssa baarissa, ja lopulta suuntasimme tanssilattialle. Lyöttäydyimme parin tytön viereen ja aloimme tanssimaan, tytöt jatkoivat omaansa. Itse yritin pari kertaa ottaa katsekontaktia hymyn kera, mutta vastapuolelta ei tullut mitään vastaavaa takaisin, tanssi vain jatkui normaalisti. Parikymmentä minuuttia jaksoin olla, mutta sitten lähdin jatkamaan muualle. Kaverini tähän ihmetteli, miksen tehnyt mitään. Ihmettelin itse, miksi olisi pitänyt, kerta vastapuolelta ei minkäänlaista vihreätä valoa tullut. Tähän kaveri totesi, että huvikseenko nämä tyttelit olivat meidän vieressä pysytelleet liki puolen tunnin ajan.

Lisäksi joskus on saanut itsensä rohkaistua lähteä juttelemaan iltaa viettävälle tyttöporukalle. Muutaman mukava sana on vaihdettu koko porukan kanssa, jonka jälkeen keskustelu pikkuhiljaa siirtyy seurueen yhden jäsenen ja minun välisekseni. Tässä vaiheessa yleensä muu porukka päättää lähteä vessaan taikka tiskille, ja tämä yksi henkilö lähtee heidän mukaansa. Itse olen tässä vaiheessa yleensä jatkanut hieman itsekseni kummastellen matkaani.

Mitä naiset oikein odottavat miehiltä, ja kuinka tietää kuinka nopeasti edetä? Ja nyt puhun siis muustakin, kuin vain yhden yön jutuista. Itselläni on sellainen olo, kuin pelaisin jotakin ihme peliä, jonka sääntöjä en tiedä, ja kukaan ei oikein niitä osaa selittää. Ymmärrän että ihmisiä ja toimintatapoja on erilaisia, mutta pitääkö sen olla näin sekavaa?

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat