Mitä yhdistää valkoisen pitsimekon kanssa?

Vierailija

Mekko itsessään on hihaton, suht lyhyt ja tyköistuva. Olen miettinyt että mitä koruja/kenkiä/takkia voisin sen kanssa pitää etten näytä vosulta? :D Ensi lauantaina olen menossa yoljuhliin ja sinne haluaisin pikaisesti vinkkejä...

Kommentit (7)

Vierailija

Oon ajatellu mustaa pleiseriä ja mustia avokkaita tai sinisiä nilkkureita... Lähinnä pelkään että näytän ihan huoralta ku mekko on kuitenkin kireä ja lyhyt :D Haluan kuitenkin kompensoida sitä väljähköllä yläosalla.

LadyMode
primer

Mekko itsessään on hihaton, suht lyhyt ja tyköistuva. Olen miettinyt että mitä koruja/kenkiä/takkia voisin sen kanssa pitää etten näytä vosulta? :D Ensi lauantaina olen menossa yoljuhliin ja sinne haluaisin pikaisesti vinkkejä...

Jos pelkäät huora lookkia liitä mekon kaveriksi vaikka musta beliseri tai ilmava bolero. Koruiksi jotain tosi simppeliä ja kengät niin näyttävät balleriinat (eli kiva kuosi tai rusetti ) tai näyttävät korkokengät (yksityiskohtia tai pirteä väri, näyttävällä en tarkoita korkeita korkoja ) tai jos haluat asun olevan enemmän yksin kertainen kengiksi riittää avokkaat tai balleriinat :))

Vierailija
LadyMode
primer

Jos pelkäät huora lookkia liitä mekon kaveriksi vaikka musta beliseri tai ilmava bolero. Koruiksi jotain tosi simppeliä ja kengät niin näyttävät balleriinat (eli kiva kuosi tai rusetti ) tai näyttävät korkokengät (yksityiskohtia tai pirteä väri, näyttävällä en tarkoita korkeita korkoja ) tai jos haluat asun olevan enemmän yksin kertainen kengiksi riittää avokkaat tai balleriinat :))

Onko se sitten huoralook jos laitan mainitsemasi bleiserin ja siniset korkkarit/nilkkurit? :D Vai pitääkö laittaa vain perus avokkaat. Haluan kuitenkin käyttää korkokenkiä

Vierailija

Bleiseri on ihan hyvä valinta, muttei välttämätön. Kyllä kesällä saa vähän olkapäätä näyttää ;)

Valkoisen mekon kanssa pistäisin itse joko jotkut värikkäät korkkarit/laukun tai konjakinruskeat kengät ja clutch olisivat myös ihanat :)

Vierailija

Valkoiset kukkakuosiset kiilakorot antavat kivan piristyksen asuusi, eikä ne olisi millään tavalla tyrkyt. Lähinnä pehmentää jo valmiiksi viatonta pitsiä. 

Vierailija

Ja lähes jokaisesta vaateliikkeestä studio 25, vila ym. saa pitsisiä pleisereitä. Kirppareitakin voi käydä kiertelemässä. Pieniä, kauniita ja vanhoja, nahkaisia pikkulaukkuja löytää ihan 1,5e. Niin mustia kuin valkoisiakin. 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat