Lähellä mutta niin kaukana

Kommentit (7)

kiana

Bloglovinin kautta ei kai pysty seurailemaan ilman, että muidenkin cosmoblogien päivitykset tulevat näkyviin? Haluaisin nimenomaan seurata sinun blogiasi, en kaikkia cosmojuttuja :)

HeidiS

Vautsi, ei ole pääkaupunkiseudun kehien ruuhkat mitään tuohon verrattuna :) Tämä uusi blogisi on todella kiva, kuten oli edellinenkin! Turhaan jotkin valittivat blogisi siirtymisestä, sisältö on edelleen yhtä ihana ja pirteä kuin ennenkin :) Terkuin blogisi seuraaja jo pidemmältä aikaa, joka ei ole tainnut ennen tätä kommentoida...

Jennie

Hei! Olen uusi lukija ja mietin että olisiko mahdollista saada jonkinlainen info postaus että kuka olet, mikä sai muuttamaan Losiin ja mitä siellä nykyään teet? Kiinnostaisi myös tietää joitain käytännön asioita tuosta jenkkeihin muuttamisesta :) Kaikenlaista sellaista sälää mitä nyt voisit kuvitella että uudet lukijat sinusta haluavat tietää, säästyisit varmasti myös tuhannelta samalta kysymykseltä täällä kommenttiboksin puolella ;) Blogisi (ja sinä!) vaikuttaa erittäin kivalta, olen jo nyt koukussa!

Vierailija

Heii, linkkasin pienen haastattelun joka minusta tehtiin tänne Cosmon sivuille.

Varmasti teen pyytymäsi postauksen tässä piakkoin kun tekniset ongelmat blogin 

kanssa saadaan hoidettua!!! Tervetuloa vain mukaan!!!

Vierailija

HIh kyllä ruuhka on niin ärsyttävää!! Itse poltin vielä toisen olkapään kun istuin 

ikkuna auki siinä ruuhkassa odotellessa :D

Madde

Bloglovinin kautta ei kai pysty seurailemaan ilman, että muidenkin cosmoblogien päivitykset tulevat näkyviin? Haluaisin nimenomaan seurata sinun blogiasi, en kaikkia cosmojuttuja :)

Tähän on tulossa muutos ihan tässä päivän sisällä!!! Pahoittelut että kaikki jutut ova siellä nyt näkyvissä!!!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat