Vaikea tilanne

Vierailija

Olen pitänyt yhteyttä erään miehen kanssa nyt puoli vuotta hänen otettua ensin yhteyttä minuun. Asumme eri paikkakunnilla, joten näemme harvoin ja yhteydenpito on ollut lähinnä viestittelyä ja soittelua. Nyt minua on alkanut häiritä se, että mies yhtäkkiä ei ole läheskään niin paljon yhteydessä ja yhteydenpito on lähinnä minun varassani. Aikaisemmin se oli melkein toisinpäin. Olen kysynyt mikä häntä painaa, mutta en saa kunnon vastausta kysymyksiini. Hän vain sanoo että välittää kyllä minusta, mutta ajattelee liikaa itseään ja että ei halua antaa mitään mitä ei sitten voi antaa. Voi mennä monta päivää etten kuule hänestä mitään ja sitten hän soittaa kun ei mitään olisikaan. Kuinka voisin selvittää tilanteen? Välillä minulla on tunne että hän ei koskaan halua mitään vakavampaa, vaikka itse kyllä olisin siihen valmis.

Kommentit (2)

Vierailija

eikös cosmopolitanissakin ole joskus neuvottu, että anna miehelle tilaa, ja kyllä se sitten juoksee perääsi jos todella häntä kiinnostaa:) kyllä seurustellasakin on huomannut kuinka onnellisia olemme, kun annamme toisillemme omaa aikaa. vähemmän onnellisia ovat ne jotkut kaveripojat jonka muijat soittelee koko illan perään jos jossain on iltaa vaikka viettämässä -.-

vanessa
ionna

eikös cosmopolitanissakin ole joskus neuvottu, että anna miehelle tilaa, ja kyllä se sitten juoksee perääsi jos todella häntä kiinnostaa:) kyllä seurustellasakin on huomannut kuinka onnellisia olemme, kun annamme toisillemme omaa aikaa. vähemmän onnellisia ovat ne jotkut kaveripojat jonka muijat soittelee koko illan perään jos jossain on iltaa vaikka viettämässä -.-

Jep, kuminauhataktiikka, kohta mies ponnahtaa takaisin:D Mutta, tällä tekniikalla huomaa myös sen, että jos hän ei reagoi mitenkään sinun alhaiseen yhteydenpitoon esim.viikkoon niin jotain on oikeasti pielessä....Jos et saa kysymyksiisi kunnon vastausta niin vaadi sitä! Ei kiertely/valehtelu/sepittely johda mihinkään.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat