Something to think about...

Kommentit (14)

Vierailija

Tosiaan aina löytyy niitä, jotka ei oo valmiita muutokseen tai yhtä ilosia "uusista tuulista"! Mutta mä oon ainakin superonnellinen sun puolesta ja muutan sun mukana tänne :-D Ja mä ainakin uskon siihen, että every time you take a risk in your life, no matter how it ends up, you're glad you took it! Aina pitää kokeilla. x

Kiki

Vierailija

Ihana Kiki!!!! <3 Kiitos paljon viestistäsi!!! Tosiaan elämässä ei saavuta mitään 

jos ei ole välillä valmis tekemään jotain uutta :) Paljon haleja sinne!!

Ida

Hahah, itselläni ei tulis mieleenkään lopettaa blogisi lukemista, kuinka vaikeaa on siirtää uusi osoite vanhan tilalle ja jatkaa blogin seuraamista :D Olen ollut blogisi kautta mukana maailmalla jo ties monettako vuotta, pitkä pitkän aikaan ja aina vaan miellyttävää lukea seikkailuistasi! Ihanaa etttä olet saanut mahtavan mahdollisuuden Cosmon parissa. Toivotan kaikkea hyvä täältä helsingin syksystä vai mikäs vuoden aika mahtakaan olla kun pitää pukea takki, pitkäthousut ja huivi, ettei palele. ;D

Vierailija

Ihana <3 Ja kiitos, tämä piristää niin mieltä. Meillä on ollut nyt hiukan teknisiä 

ongelmia ja pientä säätöä tämän blogin parissa mutta toivottavasti kaikki alkaa

pian toimiaan kunnolla. :) Tosiaan tämä on todella hieno mahdollisuus ja odotin niin 

innolla että pääsen siitä kertomaan kaikille!

limppu

Harmi ku tää blogialusta on näin pieni ja on myös ärsyttää ku kaikki postaukset pitää avata erikseen uudelle sivulle :/ mutta hurjasti vielä onnea tänne pääsemisestä, jos se oli sitä mitä toivoit =))

Vierailija

Heii, näitä blogin teknisiä asioita hiotaan vielä. Itsestä riippumattomia juttuja moni..Mutta kiitos paljon onnitteluista!

Ankka

Moikkis Madde :)

Täällä yksi vanha lukija, joka uskollisesti seuraa sinua tänne Cosmon puolelle. Älä välitä noista ikävistä kommenteista, suurin syy ilkeilyyn on kuitenkin kateus. Jatka vain samaan malliin, ei kai sillä pitäisi olla mitään väliä missä blogiasi pidät.

Yksi juttu kuitenkin harmittaa; minä kun seurailen blogeja bloglovinin avulla, niin nyt bloglovin' päivittää kaikki cosmon blogit, eli en saa eriteltyä juuri sinun blogiasi koskevia uusia merkintöjä. Tämä nyt ei tietenkään mikään maata kaatava juttu, mutta ajattelin kuitenkin kertoa :)

ankanelamaa.blogspot.com

Vierailija

Heii ja ihana kuulla vanhoista lukijoista! Kiitos että löysit tiesi myös tänne! :) Tosiaan sitä pitäisi aina vain kovettua tyhmiltä komsuilta mutta minkäs teet :D hih

Meillä on ollut hiukan ongelmia juuri blogilistan sekä bloglovinin kanssa ja heidän kanssaan yritämme selvittää näitä ongelmia! Kiitos kun mainitsit asiasta!!!

Julia

Stort grattis Madde :) Omasta kokemuksesta suosittelen lämpimästi uusin haasteisiin tarttumista, aivan uudessa miljöössä ja vielä uusien kasvojen kanssa. Itse suoritin tutkintoni ulkomailla lukion jälkeen, rakastuin ja päädyin unelma töihin rakastamaani kaupunkiin. Näin ollen voinkin lipuuttaa heittäytymisen puolesta :) Helppoa se ei toki ollut, tuntemattoman kielen oppiminen, uuden kulttuurin omaksuminen, koti-ikävä, mutta kaikesta selviää ihanien ihmisten avulla ja omalla positiivisella asenteella. Joka aamu mietin kuinka onnelleinen olen, kun pyöräilen töihin ihania katuja pitkin merimaisemissa ja juuri silloin tiedän tehneeni oikean valinnan kun silloin kerran lähdin enkä katsonut taakseni. Kotiin saa aina palata ja siellä ne rakkaat odottavat, sillä he ovat tukena muutoksissa oli välillämme kaksi metriä tai meret ja mantereet. Onnea uusien sivujen johdosta! :) Tulen lukemaan ahkerasti varsinkin kaikkea Losiin liittyvää sillä olemme poikaystäväni kanssa tulossa lomailemaan sinne heinäkuussa, kiitos siis vinkeistä vanhan blogisi puolella! :) Olisiko sinulla jotain vinkkiä mukavasta hotellista meilkeinpä ihan mistä päin Losia vaan sillä meinasimme vuokrata auton ja kierellä ympäriinsä kunnes pakkaamme laukut New Yorkia varten :) Kiitos vielä ihanasta blogista ja iloa sekä menestystä sen kanssa! :)

Vierailija

Heiii, 

Ihana pitkä kommentti! Kiitos!!!

Tosiaan elämässä saa niin paljon irti kun uskaltaa lähteä seikkailuun mukaan

ja yllättäen sitä voi löytää itsensä onnellisina aivan erilaisesta paikasta mihin

on ikinä kuvitellut joutuvansa. :) Todella kiva kuulla että myös sinä olet

löytänyt onnen jostain muualta. Ja tosiaan helppoahan se ei koskaan ole 

ja vaatii pitkäjänteisyyttä että saa takaisin sen "normaalimman" elämän kuin 

vanhassa kotimaassa, mutta se myös palkitsee lopulta. :) 

Hmmm. Hotelleja täällä on todella paljon ja niin kaupungista riippuen, tai juuri

missä suunnalla Losia haluaa oleskelle. Itse ehkä suositteleisin katsomaan

hotelleja esim Redondo tai Manhattan Beachiltä. mukavasti puolessa välissa 

kaikkea! :) 

Niin kiva että olet ottanut niin hyvin tämän uuden blogin vastaan!!:) Ja ihanaa matkaa teille!

Erika

Hei Madde!

Paljon onnea uuden blogisi kanssa, hieno saavutus :)

Olen seurannut blogejasi jo pitkään ja jään ehdottomasti lukemaan sinua myös Cosmon alla :)

Vierailija

Voi kiitos!!!! TOsiaan on suuri kunnia päästä Cosmon alle. :) Kiitos että pysyt mukana, ihana saada vanhoja lukijoita mukaan!

Emmi

Onnea uusista haasteista! Oon tykännyt lukea blogiasi, ja tulin nyt katsastamaan uudetkin sivut. Valitettavasti en ole kovin ilahtunut mainoksista ja kaikesta värihässäkästä mitä Cosmon sivuilla on ja jotenkin ikävän esillä myös blogeja luettaessa. Jotenkin levoton fiilis. Mutta tämä on mun ongelmani, enkä sitä paitsi pidä Cosmo lehdestäkään, joten ei ihme ettei sivutkaan niin miellytä. (Oon varmaankin vain liian vanha, sillä Cosmo on suunnattu parikymppisille lukijoille, ja mä oon jo reilusti yli 30 v.) Mutta näinhän se on, ettei kukaan lukijasi saisi sanoa sulle, ettei kannata lähteä Cosmon blogistien joukkoon jne. Eihän me olla mitään maksettu sun blogin lukemisesta vaan ihan ollaan ilmaseksi saatu sitä lukea. Ja saadaan jatkossakin halutessamme. Ja vaikka meitä vanhoja lukijoita nyt jäisikin jostain syystä jokunen pois, niin vastaavasti uusia tulee runsaasti tämän alustan kautta. Ja onhan se tosi kiva juttu, että nyt saat korvauksen bloggaamisesta. Olet sen kyllä ansainnut hyvillä jutuillasi ja kuvillasi! Hyvää kesää ja jatkoa muutenkin!

Vierailija
limppu

Harmi ku tää blogialusta on näin pieni ja on myös ärsyttää ku kaikki postaukset pitää avata erikseen uudelle sivulle :/ mutta hurjasti vielä onnea tänne pääsemisestä, jos se oli sitä mitä toivoit =))

Kiitos!!! Tosiaan näitä blogin ulkoasu seikkoja vielä muokkaillaan että muutosta on luvassa!!!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat