Kirjautuminen ei onnistu

Apua kaivattaisiin

Nyt cosmon nettisivujen uudistumisen jälkeen en pääse enää kirjautumaan tunnuksillani :( Onkohan muilla samanlaista ongelmaa?

Kommentit (13)

Pullli

Mulla kanssa ihan sama homma, en pääse kirjautumaan sisään ollenkaan. Ja mun tunnukset on tallennettuna tähän sivulle, eli en oo kirjottanut mitään väärin tms. Olin viimeksi eilen kirjautuneena täällä. Yritin myös tilata uutta salasanaa, mutta sanoo vaan ettei löydy koko tunnusta! ;S

Apua kaivattaisiin

Joo mulla siis ihan samaa ku muutkin ovat sanoneet. Vielä tänään aikaisemmin pääsin kirjautumaan. Ja sitten ku yritän tilata uuden salasanan niin väittää ettei tunnusta ole olemassa... Pitääpä yrittää huomenna uudestaan

Vierailija

Tervehdys kaikille ja pahoittelut toimimattomuudesta. Tekniikassa oli hieman vikaa eilisistä tunnusten siirroista johtuen ja siksi osa tunnuksista ei toiminut. Nyt kaikki kuitenkin kunnossa ja voitte tilata uudet salasanat, jos ette pääse suoraan kirjautumaan.

Edamssi

Itse en saa vieläkää tilattua uutta salasanaa tai pääse kirjautumaan vaikka eilen aamulla ennen päivitystä olin kirjautuneena täällä. Ärsyttävää, ettei minulla onnistu vieläkää kirjautuminen vaikka yritän, miksi?

Sursurina

Semmoisen huomasin itse, että mulla tuli tuo uusi salasana mutta oli mennyt roskapostikansioon... pitää siis olla tarkkana :)

Mun mielestä uudessa saitissa hyviäkin puolia, kuten Madden blogi ja keskustelut on hyvin elossa!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat